Extra ogen gevraagd...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
RaRoLaRo

Extra ogen gevraagd...

Bericht door RaRoLaRo »

Zoals het er nu naar uitziet ga ik binnenkort een bezichtiging doen bij wat wellicht mij eerste Land Rover kan gaan worden. Het betreft een 2-deurs RRC.
Nu vroeg ik mij af of er een prikker is die de benodigde RRC-kennis heeft om te beoordelen in welke staat de auto is. Uiteraard beschouw ik het niet als een aankoopkeuring maar helaas beschik ik zelf nog niet over alle ins en outs dus de kans groot dat ik belangrijke zaken over het hoofd zie lijkt me behoorlijk groot.

Exacte datum moet nog worden afgesproken, het betreft een bezichtiging in de regio Leiden.

Groeten,
<b><i>R</i>a<i>R</i>o</b>
janzzen

Re: Extra ogen gevraagd...

Bericht door janzzen »

gaat vast wel goedkomen! verstandig van je deze stap,zit een hoop kaf tussen het koren.

janzzen
henk

Bericht door henk »

Ben geen expert maar heb wel wat ervaring met LR's. Woon zelf in Noordwijkerhout.
Ik ga eerdaags beginnen met het restaureren van een twee deurs RR uit 1972. Zodra die uit elkaar gaat kan je goed zien op welke plekken je moet letten als je een RR koopt. Laat het maar weten als ik iets kan doen voor je.

Groeten Henk
RaRoLaRo

Bericht door RaRoLaRo »

Hallo Henk,

Je hebt meel

Gr.
RaRoLaRo
henk

Bericht door henk »

En jij ook!

Groeten Henk
Topper

Bericht door Topper »

Ik bezit zelf een RRC 2 deurs '83 die ik grotendeels uit elkaar heb gehad. Weet niet of ik voldoende kennis heb, maar wil best mee om mijn menig erover te geven.

Ik woon zelf in Wassenaar, dus Leiden ben ik zo.

Gr,
Erik
RaRoLaRo

Bericht door RaRoLaRo »

Hallo Erik,

Da's inderdaad dichtbij. Sterker nog...ik gaf aan regio Leiden maar het is in Voorschoten....da's bijna in de achtertuin volgens mij.
Henk hierboven heeft ook al aangegeven te willen kijken. Hij kan alleen de komende weekenden niet.
Ik moet nog een afspraak maken maar hoogstwaarschijnlijk wordt dat in een weekend.
Alvast bedankt voor je reactie....misschien wil je me ff een mailtje sturen zodat ik jou adres heb? Op dit moment wil ik even alle optie openhouden!!

Groeten,
Erik
Markus

Bericht door Markus »

Hallo Erik Henk en andere threaders

Aangezien ik zelf ook overweeg een RR(C) aan te gaan schaffen zou ik graag meegaan als jullie de bezichtiging gaan doen...kan ik denk ik veel van leren!
Ik woon in Leiden dus dichtbij.

Markus
henk

Bericht door henk »

Erik, die RR die jij wil gaan bekijken is al vaker hier op het prikbord voorbij gekomen. Als ik het me nog goed herinner was Iris hiermee bezig. Waarom ze hem niet gekocht heeft kan je misschien wel terug vinden in het archief, misschien gebreken?

Groeten Henk
RaRoLaRo

Bericht door RaRoLaRo »

Je hebt meel...
Markus

Bericht door Markus »

OK...check !
Plaats reactie