electra
electra
Ik dacht even het contactslot te vervangen, bij Dakar eentje, een gebruikte, opgehaald en de boel los halen. Was dat even schrikken, ik wist dat het onder mijn dashbord een jamboel is, maar och van het contact valt het wel meen dacht ik. Niet dus ,hoeveel draden er afgetapt zijn van de orgineel, niet te filmen. Daar gaat de goede wil om ff lekker te knutselen. Moet ik het toch nog laten doen, want stilstaan kan ik mij niet veroorloven.
Re: electra
werkboek er bij pakken, schema vergroten en uitprinten, evt kleurtjes aanbrengen of dat deel uittekenen wat je nodig hebt en gewoon de goede kleurtjes doorverbinden. Lijkt heel moeilijk maar is het niet.
fred101
fred101
ja, heb ik aangedacht. maar de vorige eigenaar of wie dan ook heeft volgens mij het hele schema door elkaar gehutsled. op de draden van het contactslot tot de stekker ziteen her en der draden verbonden. Ja, val nie mee om een oude RR te rijden, maar wel leuk.
Die draden zijn meestal van LPG installatie. (zijn er meestal 3) en kan eventueel ook van de startonderbreker zijn. Kwestie van foto maken/kleurtjes opschrijven en alles op dezelfde manier weer vastzetten.
Cheers bowy
Cheers bowy
Joehoe, het zit en het doet het ook nog. Het is steeds leuker om te knutselen aan een LARO
Dank voor de tips
Dank voor de tips