Ook wij zijn weer terug van een weekje jubileren met de Deense Land Rover Club! Na een wat moeizame start hebben we met behulp van wat mazen in de wet een fantastische week gehad. Vanwege de droogte mochten er geen BBQ's of kampvuren aangestoken worden op het veld wat bestemd was voor het evenement.Dit hebben we opgelost door elke avond te BBQen op een heerlijk afgelegen grindstrand aan zee! Toen we bij de volgende briefing ook nog eens te horen kregen dat, de brandweer, geen toestemming had gegeven om de wagens op dit veld naast de tenten te laten staan kreeg ik toch heel even vreemde nekhaar vibraties..... Na wat afgekoeld te zijn in het heerlijke zilte water van een nabij gelegen strand besefte ik dat Jorgen(evenmentenleider/lijder) ook niet blij was met deze verordening maar niet anders kon dan maar blijven doorhameren. Brandweer dreigde met beeindigen van het feest..... Dinsdag heb ik als piloot van C.R. en Han als copiloot als tweede wagen gereden met Ron101 en Martin in de teamrecovery. Behoorlijk warm<understatement> en stoffig in een put met een aantal hellingen tussen de 30 en 40graden en zo'n 70 meter lang,fantastisch! Eric en Camilla in hun 90"en Chris en Karsten ook in een 90" hebben hier als gemengd Nederlands Vlaams team een verdiende tweede plaats gehaald! Woensdag was er een winchrecovery en hebben wij ons heil gezocht in het Kattegatcenter, waarna ik mijzelf nog steeds afvraag of er echt zulke grote haaien daar in het open water rond zwemmen..... Ik heb Amanda belooft dat die daar echt niet zwemmen!

Donderdag hebben wij de trial gereden in de 110"categorie, en hebben we de twaalfde plaats gehaald van de vijftien wagens met 27 punten.(voor een eerste keer?wordt vervolgd?) Vrijdag zijn we bij de Trophy wezen kijken waar je met boeren grofheid,en brokken dus, doorheen kon komen of met tactiek en teamwork, en als je op alle vijf wagens ook nog eens twee lieren had was dat ook wel errug fijn!

Zondag was het weer inpakken en op pad richting huis, na bij de Poppe met Freek en Jet nog een bakkie gedaan te hebben waren we vannacht om 00:30 weer te vinden in ons eigen nestje! Nu aan Amanda de taak om een selectie te maken uit 1,5 Gig aan foto's
Sköll!
Andy&Amanda,nog 2 weken werken en dan 3 weken Scandinavië.....
110 300Tdi, Cool Runnings met Super Soaker!
Tot vanavond in Austerlitz? LRCHBumpertreffen BYOBBQ Weberdemonstratie