Billing 2006

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Carel 110 300Tdi

Billing 2006

Bericht door Carel 110 300Tdi »

Net terug uit Billing.Zaterdag een noodweer meegemaakt zonder weerga.
30 meter vanwaar wij schuilden viel een boom op een stand.Binnen twee minuten was er een ambulance.Gelukkig niemand geraakt. De boom was over de lengteas van een defender 110 gevallen.Twee meter daarnaast stonden mensen! De defender was total loss.Ik hoorde dat er ook een boom dwars door een caravan gevallen was, deze keer met slachtoffers. Ik kan dat echter niet bevestigen.Al met al een grote puinhoop.
Vijf jaar geleden ben ik er ook geweest maar nu was het een stuk drukker. Duizenden (echt duizenden) Landrovers. Zoveel had ik er nog niet bij elkaar gezien.
Het is volgens mij het grootste treffen ter wereld.

Groeten, Carel.
Roeland Defender90

Re: Billing 2006

Bericht door Roeland Defender90 »

Hi,

heb je ook nog foto's?

Gr
Roeland
Carel 110 300Tdi

Bericht door Carel 110 300Tdi »

Ja ik heb enkele foto's, echter neit van "de boom".
Verder zou ik niet weten hoe ik ze hier op moet krijgen, helaas.
Gretl

Bericht door Gretl »

He Carel, en anderen,
Menno en ik zijn dit jaar voor 't eerst naar Billing geweest. Hebben werkelijk genoten. Heb ruim140 foto's gemaakt, een selectie binnenkort op m'n site.
Noodweer heeft ons gelukkig niet geraakt, we stonden ver van de bomen. De trailmaster 110 hebben we gezien.....zwaar beschadigd, maar business ging zondag gewoon weer door!
Super evenement!

Toro
www.gretl.nl
steven

Bericht door steven »

wij waren op de war and peache show
perfekt weer gehad
Hanzzl, series III 88 Stawag "Ys

Bericht door Hanzzl, series III 88 Stawag "Ys »

Ik had net m'n tent opgezet op 10 km afstand toen het noodweer losbrak, ben die dag maar niet meer gegaan, was er wel zondag en heb me idd prima vermaakt!
Plaats reactie