Hallo,
Mijn einddemper van mijn LR 90 V8 heeft definitief zijn einde leeftijd bereikt doordat deze op meerdere plaatsen is doorgeroest. Ik vrees dat de rest van de uitlaat onderdelen binnenkort ook aan vervanging toezijn. In diverse advertenties in de LRO leest ik dat een V8 sportuitlaat tot 20% meer vermogen winst kan leiden.
Heeft er iemand ervaring met deze sport uitlaat/spruitstukken? Gaat de LR met deze sportuitlaatset ook meer lawaai gaat produceren en komt de LR dan nog wel door de jaarlijkse APK?
b.v.d.
Frank Peek
LR 90 V8 1988
Nuenen
V8 sportuitlaat of standaard uitlaat
Re: V8 sportuitlaat of standaard uitlaat
Bij de APK wordt alleen gekeken of de uitlaat gasdicht is, de geluidsproductie is geen keuringspunt.
Dennis B.
Dennis B.
Gaat waarschijnlijk wel iets meer geluid produceren , maar standaard sportuitlaten zeker niet met zo'n niveau dat het irritant wordt.
Ik zou er zeker voor gaan!
Cheers Bowy
Ik zou er zeker voor gaan!
Cheers Bowy
In Hoogezand bij Groningen zit een bedrijf dat rvs uitlaten op maat maakt.
Je kunt het geluid zelf kiezen
Heb t gexien onder een 90 en een v*lv* 245. Gaaaaaf
En 't is ook best betaalbaar, kost ca € 200 meer dan een standaard uitlaat.
was 800 voor de v*lv*
Voordeel : roest nooit meer door..
Succes met de keuze.
Groet'n,
Jos
Je kunt het geluid zelf kiezen

Heb t gexien onder een 90 en een v*lv* 245. Gaaaaaf
En 't is ook best betaalbaar, kost ca € 200 meer dan een standaard uitlaat.
was 800 voor de v*lv*
Voordeel : roest nooit meer door..
Succes met de keuze.
Groet'n,
Jos
Jep da's EPS Jos, super bedrijf met prima service! www.uitlaten.com helaas wel met een prijskaartje, ca 2x zo duur als engels sportuitlaatje, maar dan heb je ook wat
Cheers Bowy wiens dempers er wel weg komen.
ps Dorris haar volledige uitlaat is wel met EPS onderdelen opgebouwd, doch zelf in elkaar gelast. volledig RVS voor ca 250,- en 2 avonden werk. (uitlaat komt bij mercedes blok beetje in de knoop met aandrijfas... )
Cheers Bowy wiens dempers er wel weg komen.
ps Dorris haar volledige uitlaat is wel met EPS onderdelen opgebouwd, doch zelf in elkaar gelast. volledig RVS voor ca 250,- en 2 avonden werk. (uitlaat komt bij mercedes blok beetje in de knoop met aandrijfas... )
hoi ik heb vorige maand mijn uitlaat vervangen door een non kat versie ik rij nu zonder kat en zonder eind demper geluid vald reuze mee bijna geen verschil met eerst , wel een soepelere toeren opbouw met een lichte vermogen winst op de harde weg vanaf ong 2500 toeren
mvg wim
mvg wim