Hoi,
Mijn tweede oproepje; de eerste was wel succesvol, maar Rob woonde een beetje te ver weg, helaas.
Mijn vriend en ik zoeken een auto, liefst discovery, voor onze bruiloft (13 oktober). We wonen in de buurt van Oss en hebben alleen een ritje nodig van ons huis (rond half 11) naar de plek van bestemming, 2 km verderop. Want dat willen we wel een beetje in stijl doen en wat anders dan anders.
We zijn benieuwd naar de reacties! Groetjes Hanneke
trouw-discovery 2
Re: trouw-discovery 2
Hoi Hanneke (nu nog Timmmers?)
Had gewoon even gebeld....dan kun je mijn Disco lenen.
Mag je nog zelf rijden ook!
Groeten,
Joost
Had gewoon even gebeld....dan kun je mijn Disco lenen.
Mag je nog zelf rijden ook!
Groeten,
Joost
wat voor een dag is 13 oktober, heb een disco drie en wil wel rijden als ik dan kan, heb mij agenda op werk liggen. maar woon vlakbij oss.
mvgr. marcel vonk
mvgr. marcel vonk
frans heb pas een daf vrachtwagen afgestopt met m'n disco, dus dit kon er ook nog wel bij, chaufeur vergeten vrachtwagen op handrem te zetten sprong er dus tussen toen de vrachtwagen begon te rollen (paar meter) en kwam er zelf bekneld tussen te zitten wat krasjes op moterkap ( van open slaande deur van vrachtwagen) verder niks hij probeerde in cabine te komen om hem als nog tot stilstand te krijgen mij maken ze niet meer nerveus, is als met franse auto,s eertse deuk er inschoppen lullen we daarna nergens meer over, wordt overigens weer netjes gemaakt, dus zie je strake niks meer van.
mvgr. marcel vonk
mvgr. marcel vonk