Vanmiddag ben ik twee uur bezig geweest om wat los het halen, en om nou uit te zoeken hoe het gemonteerd zit.
Aangezien de bovenste schuine kant niet rot is vroeg ik me af of het niet gewoon makkelijker is om de onderkant van de nieuwe voetenbak af te slijpen en die als vervangingsplaatje te gebruiken. De onderste boutgaten (met die plastic plugjes) gebruik je dan weer om het vast te zetten. Aan de bovenkant zijn er ook een aantal corresponderende gaten. Alléén aan de linker en rechter kant krijg je waarschijnlijk problemen. Wat ik dacht is om een rechthoekig stuk weg te slijpen, en aan de 2 zijkanten een randje over te laten. Als je dat randje dan weer gebruikt om een paar bouten te kunnen monteren zit het geheel toch weer ontzettend vast.
Is een gat in een voetenbak een afkeurpunt voor de heren van de RDW ? Als dat niet zo is laat ik het voorlopig even zo

Alvast bedankt,
Gert
(Die elke 10 minuten wéér meer inzicht krijgt in z'n ambu ).
PS: 109" SIII Ambulance, 1980/1979. Militair.