Belastingvrij straks aleen na 25 jaar in Nederland
Belastingvrij straks aleen na 25 jaar in Nederland
Ik hoorde laatst het bericht dat men van plan is om alleen Oldtimers die langer dan 25 jaar in Nederland zijn belastin vrijsteeling te geven.
Weet iemand hier meer over ??
Groetjes
Geert van Dongen
Weet iemand hier meer over ??
Groetjes
Geert van Dongen
Re: Belastingvrij straks aleen na 25 jaar in Nederland
Ik neem aan dat jij een ingevoerde hebt...? Ik weet er verder niks over, maar als daar besluiten over worden genomen, zal je dat heel gauw hier lezen denk ik.
Lijkt mij logische!
Na 25 jaar wegenbelastingbelasting betalen vervalt deze.
Vriendelijke groet,
Jeroen
Na 25 jaar wegenbelastingbelasting betalen vervalt deze.
Vriendelijke groet,
Jeroen
Lijkt me niet logisch want dan wil ik ook wegenbelasting terug als ik in het buitenland rij (die ik daar dan zou moeten betalen).
Helaas lijkt het me wel weer logisch dat zoiets willen proberen ,ze willen in den Haag al heellang proberen iets tegen het belasting vrij rijden doen.
Betaal jij wegenbelasting in het buitenland dan??
*Jeroen
*Jeroen
Zit dat in duitsland niet voor een belangrijk deel in de brandstofprijzen ?
Arthur
Arthur
Suggestie: geef alle oldtimers die langer dan 25 jaar in europa zijn belastingvrijstelling.
Dan zou je in Duitsland weer recht hebben op korting op de brandstof! Lijkt me geen handig idee.
In Nederland hebben we wegenbelasting bedacht ( Niet mijn idee overigens! ) laten we daar dan geen Europees regeltje aan toe voegen. Is trouwens ook weer discriminerend tav Amerikaanse auto's.
*Jeroen
Kijk, dit begint al echt op een kamer debat te lijken....
))))
Europese wetgeving, belasting in het buitenland, belasting binneland, verekening in de brandstof, discriminatie, amerikanen. Net echt.

Europese wetgeving, belasting in het buitenland, belasting binneland, verekening in de brandstof, discriminatie, amerikanen. Net echt.
zolang er geen regering is worden hierover geen besluiten genomen. En Wijn is weg,. waar wij niet om treuren als killer van het grijze kenteken
groetnn
henk kr
groetnn
henk kr
Komt er gewoon een andere sukkel Henk.
Ze hebben er zat van. Zoniet bouwen ze er wel eentje
Ze hebben er zat van. Zoniet bouwen ze er wel eentje
Niet teveel over dit onderwerp OHen ,dat brengt weer iemand die wil scoren in den haag op een idee.
snel nog even een paar vrachwagenladingen met kentekens ergens vandaan halen en die belastingvrij laten verklaren.
Ik neem toch teminste aan dat een eenmaal verkregen belastingvrij verklaring niet meer wordt ingetrokken.
Dit geldt dan niet alleen voor ons geliefd mobiel maar ook voor alle andere.....
Ik ruik handel... maar ook het betaalbaar houden van onze hobby..
Groet, Hans die er aan 2 genoeg heeft...
Ik neem toch teminste aan dat een eenmaal verkregen belastingvrij verklaring niet meer wordt ingetrokken.
Dit geldt dan niet alleen voor ons geliefd mobiel maar ook voor alle andere.....
Ik ruik handel... maar ook het betaalbaar houden van onze hobby..
Groet, Hans die er aan 2 genoeg heeft...