Alle Disco's zwemmen in het water..........
Alle Disco's zwemmen in het water..........
Vandaag heb ik JC even geholpen met het monteren van zijn nieuwe radiateur. En hebben we zijn bullbar/bumper nog wat beter vastgezet. Toen hadden we nog wat tijd over en besloten we even een kijkje te gaaan nemen op het terrein van de Eemshaven waar 4x4 drenthe vandaag een evenement had.
JC mocht helaas nog niet rijden vanwege zijn vingers die helaas nog verrre van genezen zijn (sterkte JC!!!!) Dus zijn vriendin reed in eerste instantie, gelukkig liet ze mij ook even rijden.
Dus ik samen met JC in de Disco een rondje rijden over het terrein en na alle standaard heuveltjes genomen te hebben zagen we een mooie "nieuwe" route. Na enig overleg besloten erdoor heen te rijden maar dan wel snel zodat in geval van meer diepte in de plas dan gedacht er geen water zou inlopen.......
Helaas haalden we de overkant niet en hing de auto scheef naar rechts. Aan de bestuurderzijde stond het water tot aan de dorpel maar aan de passagiers zijde begon het water binnen te stromen (tijd voor nieuwe deurrubbers!!! ) Het duurde wel even eer we een slachtoffer hadden gevonden die ons eruit wou lieren dus inmiddels stond het water 30 in de auto (zelf een beetje in de achterbak) en had JC een kletspootje. Ook bleek dat hij nog nooit eerder water in zijn auto had gehad (Sorry ik ook niet in een disco ). Dus ik voelde me een beetje opgelaten (Nogmaals SORRY JC.)
Gelukkig weer losgetrokken auto laten nadruipen en ik weer thuis (JC ook zo,en zet denk ik meteen zijn PC aan.........)
Groet Bowy
Ps JC Bedankt voor de leuke middag!!!
JC mocht helaas nog niet rijden vanwege zijn vingers die helaas nog verrre van genezen zijn (sterkte JC!!!!) Dus zijn vriendin reed in eerste instantie, gelukkig liet ze mij ook even rijden.
Dus ik samen met JC in de Disco een rondje rijden over het terrein en na alle standaard heuveltjes genomen te hebben zagen we een mooie "nieuwe" route. Na enig overleg besloten erdoor heen te rijden maar dan wel snel zodat in geval van meer diepte in de plas dan gedacht er geen water zou inlopen.......
Helaas haalden we de overkant niet en hing de auto scheef naar rechts. Aan de bestuurderzijde stond het water tot aan de dorpel maar aan de passagiers zijde begon het water binnen te stromen (tijd voor nieuwe deurrubbers!!! ) Het duurde wel even eer we een slachtoffer hadden gevonden die ons eruit wou lieren dus inmiddels stond het water 30 in de auto (zelf een beetje in de achterbak) en had JC een kletspootje. Ook bleek dat hij nog nooit eerder water in zijn auto had gehad (Sorry ik ook niet in een disco ). Dus ik voelde me een beetje opgelaten (Nogmaals SORRY JC.)
Gelukkig weer losgetrokken auto laten nadruipen en ik weer thuis (JC ook zo,en zet denk ik meteen zijn PC aan.........)
Groet Bowy
Ps JC Bedankt voor de leuke middag!!!
Re: Alle Disco's zwemmen in het water..........
a) ik ben blij dat ik vroeger mijn best heb gedaan om mijn zwemdiploma's te halen
b) weet ik dat het niet aan mijn disco ligt
c) weet ik dat Bowy zijn rijbewijs heeft gehaald in 14 lessen
d) dat dit ook te merken is aan het bewijs van goed gedrag :+
e) mijn pc stond nog aan maar ik heb maar 1 hand beschikbaar
f) Bowy misschien beter kan sleutelen dan rijden D)
g) we wel erg veel lol hebben gehad
h) errug bedankt voor de montage!!
i) Bowy eracher gekomen is dat zijn Serious toch anders rijdt dan een Disco
j) een Disco veel luxer over de wegen zoeft
k) deurubbers in zijn eigen series weinig zin hebben
ik ga zo nog ff door met de rest............
JC
b) weet ik dat het niet aan mijn disco ligt
c) weet ik dat Bowy zijn rijbewijs heeft gehaald in 14 lessen
d) dat dit ook te merken is aan het bewijs van goed gedrag :+
e) mijn pc stond nog aan maar ik heb maar 1 hand beschikbaar
f) Bowy misschien beter kan sleutelen dan rijden D)
g) we wel erg veel lol hebben gehad
h) errug bedankt voor de montage!!
i) Bowy eracher gekomen is dat zijn Serious toch anders rijdt dan een Disco
j) een Disco veel luxer over de wegen zoeft
k) deurubbers in zijn eigen series weinig zin hebben
ik ga zo nog ff door met de rest............
JC
Hey bowy als we volgende keer weer een uitje hebben zou ik het toch wel fijn vinden als je alleen de buiten kant van mijn disco bewonder, misschien op de bijrijdersstoel maar zeker niet achter het stuur
Groet Theo Kaufmann/Disco
Groet Theo Kaufmann/Disco
Ik was al band dat mijn "imago" nu geschaad zou zijn.......
maar ik ben echt een hele rustige nette jongeman hoor!
Groet Bowy
maar ik ben echt een hele rustige nette jongeman hoor!
Groet Bowy
daaaaaaaaar kan ik nog wel een boekje over schrijven hoor D-)
OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Das niet eerlijk
Das niet eerlijk
Nee hoor Bowy,
Jou IMAGO is nu helemaal compleet, we hadden alleen de laatste bewijsvoering nog nodig en die is vandaag geleverd, notabene door je zelf.
Zoals jou voertuig al verteld ben jij een Land Rot in een Land Rover, dus ver van het water blijven want water en land gaan niet samen (het water Geeft, het water Neemt)
We zullen volgend jaar op de Landelijke Prikkerdag een zeer droog stuk uitzoeken zodat jij, uitsluitend daar, ook een beetje kan spelen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Jou IMAGO is nu helemaal compleet, we hadden alleen de laatste bewijsvoering nog nodig en die is vandaag geleverd, notabene door je zelf.
Zoals jou voertuig al verteld ben jij een Land Rot in een Land Rover, dus ver van het water blijven want water en land gaan niet samen (het water Geeft, het water Neemt)
We zullen volgend jaar op de Landelijke Prikkerdag een zeer droog stuk uitzoeken zodat jij, uitsluitend daar, ook een beetje kan spelen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ehhhh, aangeveegde parking, Yessss doe mee Bowy
Jan
Jan
Hee Bedankt voor de genomen moeite! Ik ben blij dat jullie ook rekening willen houden met mij en Serious IIA!
Ik vreesde al dat mijn image bevestigd zou worden daarom had ik gauw een stuk geplaatst voordat JC thuis was
Groet Bowy
ps als er nog iemand een leuke rubberboot heeft?
pps afgelopen zomer met mijn catamaran achter mijn landrover naar zuidfrankrijk geweest en niet gevaren!!! (lang verhaal......) Wel 3500 km gereden met de 8 meter lange en 2,40 M brede"fietsentrailer" *D (Toen dus nog wel een landrot..?)
Ik vreesde al dat mijn image bevestigd zou worden daarom had ik gauw een stuk geplaatst voordat JC thuis was
Groet Bowy
ps als er nog iemand een leuke rubberboot heeft?
pps afgelopen zomer met mijn catamaran achter mijn landrover naar zuidfrankrijk geweest en niet gevaren!!! (lang verhaal......) Wel 3500 km gereden met de 8 meter lange en 2,40 M brede"fietsentrailer" *D (Toen dus nog wel een landrot..?)
Ik heb nog een leuke 3.50m Zodiac, ben alvast een constructie aan het bedenken om hem op de 101 te krijgen met twee personen (waarvan 1 een persoontje is).
Dennis B.
p.s. De 101 is weer 1,5m2 nato groene/zwarte verf kwijt, nog heeel veel te gaan.
Dennis B.
p.s. De 101 is weer 1,5m2 nato groene/zwarte verf kwijt, nog heeel veel te gaan.