BYOBBQ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Andy

BYOBBQ?

Bericht door Andy »

Is er nog iemand van plan om dit hete weekend nog heter te maken door zondagmiddag een BYOBBQ op te starten/aan te steken? :-)

A&A
110 300Tdi, Cool Runnings, verplaatsbaar door heeeeeeeel Noord Holland ;-)
witje110

Re: BYOBBQ?

Bericht door witje110 »

Zo te zien zullen jullie zelf iets moeten organiseren ;-)

Of jullie rijden morgenavond naar Lommel, kun je de weg vast verkennen, wij gooien wel wat vlees op het vuur.

Marijke
Bram

Bericht door Bram »

Wel een goed idee, mits in de buurt doe ik mee.

Groetjes Bram

dieeigenwelzinheeftineenbyobbqalstoeninijmuiden
LandRobert

Bericht door LandRobert »

Als jullie uigenodigd worden kunnen/willen jullie niet. Half july in het almeerse misschien dan. Ben niet boos hoor A&A

Robert
Els
Michael
pjotr

Bericht door pjotr »

Klinkt leuk A&A!

Had graag mee gegaan maar moet naar een verjaardag :s en het is kermis in Heiloo!!! Dus A&A en Bram, zie jullie op de kermis (bij de kroeg bedoel in dan)?

Groetjes Pieter

Die wel weer trek heeft is zo'n lekker gemarineerd stukje vlees van Amanda!
Andy

Bericht door Andy »

Ik weet het.... ik heb het idee geoppert..... Krijg net te horen dat er morgen een JKNIJBBQ is. Dus dat word zweten voor ons in het Twiske! Wordt de eerst volgende BYOBBQ dus bij jou Marijke!

Andy
110 300Tdi, Cool Runnings

JKNIJBBQ= Je Kleine Nichtje Is Jarig BBQ
Gert

Bericht door Gert »

Heey Andy, leuk dat we elkaar toevallig ontmoet hebben in het twiske ! Heb je nog de stiekeme weg gekozen of voelde je de hete adem van de familie in je nek ?
Was dat nichtje van jou dat blonde meisje dat tijdens ons gesprek langs het water liep en naar ons lachte ? :z
Ben je trouwens de enige landrover rijder in de familie ?
Ik heb nog een foto gemaakt van je wagen, toen je de daktent had uitgeklapt. Als ik weer bij mn moeder thuis ben zal ik hem even mailen.

Groeten !

Gert
Andy

Bericht door Andy »

Hai Gert,zeker ook leuk om jou,en pa en ma, eens te ontmoeten(gaat vast vaker gebeuren). Amanda herkende je wel eerder dan dat bij mij het lampje ging branden, maar ze wist je nog even niet te plaatsen. Inmiddels is het plaatje weer compleet en krijg je de groeten van haar! Ik heb even gemist welk blond meisje langs liep, ik denk dat zij een van de aangegroeide familieleden was ;-) Was het die lange met die beugel? Amanda zat trouwens heel netjes met haar 3 euries in de handen toen ik heel rustig voorbij mijn nichtjes het ruiterpad nam Thnx voor de tip nog! Tja de rest van de fam vindt het wel een onwijs gave wagen maar ik vermoed dat geen van hun ooit eentje zal adopteren.... Houden niet echt van het sleutelen denk ik! Wanneer krijgen we de ambu te zien? P17 in het Twiske is trouwens wel een mooie plek voor een Prikker Ambu Kraam Feestje! ;-) Tot ziens en de groeten!

Andy&Amanda
110 300Tdi, Cool Runnings
Gert

Bericht door Gert »

Hey Andy
Dat idee van de Ambu kraamparty vind ik een van de beste van vandaag!
Ik heb ergens nog wel een grote home-made rvs bbq staan, en als we er dan een byo bbq van maken daar moet het vast en zeker een geslaagd feestje worden.
Aangezien het nog niet zo ver is, krijgen jullie dat nog wel eens te horen.
Er wonen zat landrover rijders in de buurt heb ik ontdekt, ik ken nu zelfs alle bezitters van de series die ik in Purmerend heb gezien.

Het ruiterpad was goed te doen toch ? Het scheelt je 3 euro en je kunt nog een leuk stukje greenlanen ook. Het zal immers niet lang duren, want er moet toch te zien zijn dat er meer auto's naar binnen gaan dan naar buiten

In mijn beleving was het géén lang meisje met een beugel. Wel een erg leuk lachs blond meisje van een jaar of 19/20, en die niet veel groter was dan 1.72 Zulke dingen vergeet je niet snel he .

Ook mijn familie vind die Ambulance prachtig, maar ik zie ze er nog niet in rijden !

Trouwens, die vrouw was de vriendin van mn vader en niet mn officiele moeder. Had je niet kunnen weten
Ik heb 2 foto'tjes gemaakt vanmiddag, en die heb ik je gestuurd.

Groeten en tot ziens !

Gert
Plaats reactie