Snatch
Snatch
Vanavond op Net5 om 22.30 is de film Snatch op tv,waarin een Range Rover en een 101 voorbij komem
Zelf heb ik deze film al een keer gezien,maar de rest van de film vond ik ook erg de moeite waard,dus moet ik hem natuurlijk nog eens zien:-):-):-)
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Zelf heb ik deze film al een keer gezien,maar de rest van de film vond ik ook erg de moeite waard,dus moet ik hem natuurlijk nog eens zien:-):-):-)
Re: Snatch
Wie kan hem opnemen, op DVD bijvoorbeeld.
Lig om die tijd al op een oor.
Frans Bonnes
Lig om die tijd al op een oor.
Frans Bonnes
Die RR weet ik nog, alleen die 101 kan ik even niet meer plaatsen?
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings

Jammer genoeg heb ik niet de mogelijkheden hiervoor.
In een videoclip van Tricky(weet niet meer hoe het nummer heet)zie je ook een 101 over een het strand rijden,en op de zijkant van de soft-top staat Tricky.
Mischien weet iemand deze videoclip nog ergens te vinden(hij is ongeveer 10 jaar oud)
Gr,Mathieu
Die Range Rover zie je inderdaad ook meer ja,maar die 101 komt wel duidelijk een paar keer in beeld als ik het goed heb onthouden:-):-):-)
Je heb gelijk Andy,die 101 zat er inderdaad niet in.
Ik denk dat ik mij met die andere film van Guy Ritchie,Lock,Stock and Three Smoking Barrels heb vergist.
Ook een goede film:-)
Hopelijk is er nou niemand boos op me:-)
Ik denk dat ik mij met die andere film van Guy Ritchie,Lock,Stock and Three Smoking Barrels heb vergist.
Ook een goede film:-)
Hopelijk is er nou niemand boos op me:-)
Ben bedroefd, weer een film zonder 101. 
Maar er bestaat ook een videoclip met een 101 ambulance.
Ben nog wel op zoek naar die.
Weet alleen niet meer van welke groep en met welk nummer.
Weet wel dat het in bijna de hele clip donker is en dat het met allemaal donkere tinten opgenomen is.
Frans Bonnes

Maar er bestaat ook een videoclip met een 101 ambulance.
Ben nog wel op zoek naar die.
Weet alleen niet meer van welke groep en met welk nummer.
Weet wel dat het in bijna de hele clip donker is en dat het met allemaal donkere tinten opgenomen is.
Frans Bonnes
ken de clip niet van tricky. Wel staat de 101 op de achterkant van hun cd maxinquaye..
sander
sander
Ik heb die clip ooit van MTV opgenomen en zou hem hier ergens digitaal moeten hebben.
Ik zal eens op zoek gaan naar de CD-rom met de back-ups van mijn oude (reeds overleden) laptop.
Dennis B.
Ik zal eens op zoek gaan naar de CD-rom met de back-ups van mijn oude (reeds overleden) laptop.
Dennis B.