prikker-sticker
prikker-sticker
Hallo prikkers,
Ik zal wel wat gemist hebben maar wie o wie kan mij vertellen hoe ik aan een "prikker-sticker" kan komen?
Ik lees jullie reacties wel, hoop ik.
gegroet, Jan Kok
Ik zal wel wat gemist hebben maar wie o wie kan mij vertellen hoe ik aan een "prikker-sticker" kan komen?
Ik lees jullie reacties wel, hoop ik.
gegroet, Jan Kok
Re: prikker-sticker
Jan,
Even de zoekfunktie raadplegen, zo vindt je het ontwerp, dit even downloaden, naar behoefte vergroten of verkleinen, printen, plastiviseren en op je auto of achter de ruit plakken.
Ik rijd er al een week of zes mee rond.
Groeten Louis Serie III 109D
Jan Kok schreef:
>
> Hallo prikkers,
>
> Ik zal wel wat gemist hebben maar wie o wie kan mij vertellen
> hoe ik aan een "prikker-sticker" kan komen?
>
> Ik lees jullie reacties wel, hoop ik.
>
> gegroet, Jan Kok
Even de zoekfunktie raadplegen, zo vindt je het ontwerp, dit even downloaden, naar behoefte vergroten of verkleinen, printen, plastiviseren en op je auto of achter de ruit plakken.
Ik rijd er al een week of zes mee rond.
Groeten Louis Serie III 109D
Jan Kok schreef:
>
> Hallo prikkers,
>
> Ik zal wel wat gemist hebben maar wie o wie kan mij vertellen
> hoe ik aan een "prikker-sticker" kan komen?
>
> Ik lees jullie reacties wel, hoop ik.
>
> gegroet, Jan Kok
Heb er nog wel een paar liggen maar alleen als ik daarmee niemand tegen het verkeerde been aan stoot.
Kleintjes van ongeveer 5 x 15 cm
alleen verzendkosten zijn goed in dit geval
Mail me eventjes dan maak ik het in orde
Lara C.
[groups.msn.com]
Kleintjes van ongeveer 5 x 15 cm
alleen verzendkosten zijn goed in dit geval
Mail me eventjes dan maak ik het in orde
Lara C.
[groups.msn.com]
Ik ben wel geinterseerd. Ik wil ze nog wel komen halen. Laat maar iets horen.
Groeten uit Weelde van de Blauwe Landrover
Groeten uit Weelde van de Blauwe Landrover
Dit is een berichtje van Arno alleen die kan niets meer vragen we krijgen de melding
Nu lijkt het toch te lukken Nee toch niet ik krijg de melding: De ingevoerde naam is al in gebruik door een andere gebruiker. Indien u die gebruiker bent, logt u dan alstublieft in. En Ja ik ben die gebruiker maar ik weet niet hoe ik moet inloggen kan iemand me helpen ik sta ook in het smoelenboek.
Groetjes uit Weelde en alvast bedankt
Groetjes uit Weelde en alvast bedankt
Betse prikkers,
Iedereen die al prikkerstickers bij mij besteld heeft vraag ik om nog een klein beetje geduld. Dit weekend heb ik er weer een aantal. Een dezer dagen volgt er een posting met adres voor de mensen die hem thuisbezorgd willen hebben (tegen porto en € 1,- per sticker). Verder ben ik op de diverse evenementen om te verdelen onder de gegadigden.
Bedankt,
Sue
P.S. mensen die besteld hebben en er van af willen zien, laat het me weten, no hard feelings, maar dan hoef ik ze niet te laten drukken door de drukkerij (op speciaal vinyl geschikt voor langdurige blootstelling aan de elementen...).
Iedereen die al prikkerstickers bij mij besteld heeft vraag ik om nog een klein beetje geduld. Dit weekend heb ik er weer een aantal. Een dezer dagen volgt er een posting met adres voor de mensen die hem thuisbezorgd willen hebben (tegen porto en € 1,- per sticker). Verder ben ik op de diverse evenementen om te verdelen onder de gegadigden.
Bedankt,
Sue
P.S. mensen die besteld hebben en er van af willen zien, laat het me weten, no hard feelings, maar dan hoef ik ze niet te laten drukken door de drukkerij (op speciaal vinyl geschikt voor langdurige blootstelling aan de elementen...).
Jan, de enige echte Prikkersticker kan je bij Sue bestellen.
In het volgende bericht kan je zien welke versies er zijn:
[www.prikpagina.nl]
Alleen deze versies en geleverd door de enige erkende leverancier Sue vallen onder de goedkeuring van de bond van Land-Rover.startpagina.nl Prikkers.
Ze zijn schaars, zelfs al legendarisch maar zeker de moeite waard om op te wachten.
Verschillende, zeker niet minder leuke, varianten zoals 'Ik Prik' zijn ook al gesignaleerd. Maar laat je niet van de wijs brengen en ga voor Genuine Prikkerstickers!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
In het volgende bericht kan je zien welke versies er zijn:
[www.prikpagina.nl]
Alleen deze versies en geleverd door de enige erkende leverancier Sue vallen onder de goedkeuring van de bond van Land-Rover.startpagina.nl Prikkers.
Ze zijn schaars, zelfs al legendarisch maar zeker de moeite waard om op te wachten.
Verschillende, zeker niet minder leuke, varianten zoals 'Ik Prik' zijn ook al gesignaleerd. Maar laat je niet van de wijs brengen en ga voor Genuine Prikkerstickers!
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]