Speling? (3rde poging)
Speling? (3rde poging)
Ik heb eindelijk eens goed onder de auto gekropen. Voor de lol een stuk metaal meegenomen ook.. Ting-ting-tingting-ting-toc.. Iets harder slaan.. TING.. Vervelend teer spul.. Kortom, spijkerhard allemaal.
Nou heb ik ook even aan de aadrijflijnen getrokken, gedraaid en op welke andere manier betast, en kwam erachter dat de achterste goed stevig op zijn plek zit.. Voor kon ik 'm echter enkele millimeters roteren. Nou heb ik het niet over halve slagen ofzo, maar een ietsje-pietsje. Hoort er hier een klein beetje speling in te zitten?
Overigens, is er al iemand anders op het idee gekomen om een stuk of 6 benzinefilter glaasjes te nemen en als shot-glazen te gebruiken? Ze zijn de perfecte maat ervoor namelijk..
Groetjes!
Blije Mike
Nou heb ik ook even aan de aadrijflijnen getrokken, gedraaid en op welke andere manier betast, en kwam erachter dat de achterste goed stevig op zijn plek zit.. Voor kon ik 'm echter enkele millimeters roteren. Nou heb ik het niet over halve slagen ofzo, maar een ietsje-pietsje. Hoort er hier een klein beetje speling in te zitten?
Overigens, is er al iemand anders op het idee gekomen om een stuk of 6 benzinefilter glaasjes te nemen en als shot-glazen te gebruiken? Ze zijn de perfecte maat ervoor namelijk..
Groetjes!
Blije Mike
Re: Speling? (3rde poging)
Goed plan, om daar uit te drinken, wel eerst goed omspoelen, heb een keer een grote slok benzine binnengekregen, dan boer je 2 uur later nog licht ontvlambare boeren.....
Leuk om te horen dat je er al lekker onder ligt!
IEts speling kan geeen kwaad zelfs niet tot rrn 30 graden ofzo......
Groetjes Bowy
Leuk om te horen dat je er al lekker onder ligt!
IEts speling kan geeen kwaad zelfs niet tot rrn 30 graden ofzo......
Groetjes Bowy
Mike,
Ik weet niet hoe diep dat virus bij jij zit maar een Land Rover onzedelijk betasten op alle mogelijke manieren en benzinefilters als borrelglaasjes gebruiken gaat wel heel erg ver.
Serieus, enige speling op de voorste aandrijfas mag, zoals Bowy al zei.
Mijn borrel drink in liever uit een glas dan uit plastic.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ik weet niet hoe diep dat virus bij jij zit maar een Land Rover onzedelijk betasten op alle mogelijke manieren en benzinefilters als borrelglaasjes gebruiken gaat wel heel erg ver.
Serieus, enige speling op de voorste aandrijfas mag, zoals Bowy al zei.
Mijn borrel drink in liever uit een glas dan uit plastic.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
een vriend van mij heeft zich ook een keer verslikt..
Remmen ontluchten met een slangetje in een bierflesje en dan tegelijk ook nog een echt biertje drinken.. even niet opletten en ... voel je 'm aankomen..
Remmen ontluchten met een slangetje in een bierflesje en dan tegelijk ook nog een echt biertje drinken.. even niet opletten en ... voel je 'm aankomen..
Valt wel mee hoor.. Ik heb liever een koje thee (op z´n engels dan. Sterker dan gemiddeld bak koffie, scheut melk en klomp suiker..).
Al moet ik wel zeggen dat ik voorlopig even geen wodka kan zien. Blijf overigens ook van tequila dat eigenlijk voor koken bedoeld is af.. Krijg je hoofdpijn van.
Al moet ik wel zeggen dat ik voorlopig even geen wodka kan zien. Blijf overigens ook van tequila dat eigenlijk voor koken bedoeld is af.. Krijg je hoofdpijn van.
Re: Werk...
Werk? Wattis dat? Ik wil alleen maar terug naar mijn LaRo!
We zien je toch nog wel de 27ste?
We zien je toch nog wel de 27ste?