Haynes manual
Haynes manual
Het handboek van menig Laro-rijder: de Haynes workshop manual, repair manual e.d.
Is er al ooit iemand op het idee gekomen ok deze boeken ook in het Nederlands uit te geven? Met andere woorden zijn deze er ook in het Nederlands? Ik kom er allemaal wel uit, maar het duurt gewoon net wat langer en is jammer. Het gaat mij echt om de vertalingen van deze boeken. De echelons van het leger zijn mij al bekend.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Jeroen
Is er al ooit iemand op het idee gekomen ok deze boeken ook in het Nederlands uit te geven? Met andere woorden zijn deze er ook in het Nederlands? Ik kom er allemaal wel uit, maar het duurt gewoon net wat langer en is jammer. Het gaat mij echt om de vertalingen van deze boeken. De echelons van het leger zijn mij al bekend.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Jeroen
Re: Haynes manual
Jeroen,
engels leren gaat sneller dan de boeken in het Nederlands vertalen, bovendien is Nederland te klein en de kosten voor vertalen en drukken te hoog om ze in het Nederlands uit te geven.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
engels leren gaat sneller dan de boeken in het Nederlands vertalen, bovendien is Nederland te klein en de kosten voor vertalen en drukken te hoog om ze in het Nederlands uit te geven.
Jeroen,
Engels leren gaat sneller dan het manual in het Nederlands vertalen, bovendien is de afzet markt te klein en de kosten te hoog om het in het Nederlands uit te geven.
Engels leren gaat sneller dan het manual in het Nederlands vertalen, bovendien is de afzet markt te klein en de kosten te hoog om het in het Nederlands uit te geven.
Ik heb er wel eens over nagedacht om het gewoon zelf te gaan zitten vertalen, maar ja, eer ik het vertaald heb weet ik precies hoe alles moet en doe ik het net zo makkelijk uit mijn hoofd...maar goed, misschien kunnen we een werkgroepje oprichten? Allemaal een hoofdstuk?
Groetjes Sue en Leopold
Groetjes Sue en Leopold
Van de SIII staat een heel mooi Nederlands (origineel Land Rover) reparatiehandboek in mijn kast; wellicht bestaat deze ook voor de SIIA.
'k heb voor m'n verjaardag van m'n (toen nog aanstaande) schoonzoon een tweedelig autotechnisch woordenboek E-N/N-E gekregen. Ik kon er toen niet meer onderuit hem toestemming te verlenen met m'n dochter te trouwen (geintje Bart). Dit handige hulpje staat inmiddels naast het engelstalige werkplaatshandboek in de garage.
Scannen en op CD branden………
Ik was er al bang voor. Ik heb ook wel Nederlandse boeken, maar de Haynes zijn echt de beste in mijn ogen.
Het idee van Sue ligt me wel. Iedereen een stuk vertalen!!!
Jeroen
Het idee van Sue ligt me wel. Iedereen een stuk vertalen!!!
Jeroen