Schotland

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
E.Mulder

Schotland

Bericht door E.Mulder »

Ik overweeg dit jaar met mijn Defender via Schotland naar Ierland te gaan. Weet iemand een mooie route door Schotland? Ik ben nog geen ervaren terreinrijder, dus graag niet ál te woest!
E. Mulder
P&O109V8+RR

Re: Schotland

Bericht door P&O109V8+RR »

routes niet speciaal, schijnt ook moeilijk te zijn om daar echt te greenlanen of offroaden. op deze pagina staat wel veel info over dingen die er eerder gedaan zijn van mensen die er eerder geweest zijn. gevonden via de zoekfunctie:

[landrover.prikpagina.nl]

veel plezier!

gr.
peter
appietouw 130

Bericht door appietouw 130 »

Zou willen zeggen ... blijf in Scotland !!

Veel plezier !!

Albert
jacob

Bericht door jacob »

na over woest hoef je je geen zorgen te maken ik heb ik twee weken 1 dag op een zand pad gezeten.

maar gewoon rijden is Schotland ook erg mooi.

Heb ook een half uurtje op een mooie binnen weg gezeten met door waringen van een riviertje. was erg leuk tot ik de eigennaar tegen kwam met jacht geweer.

ben door hem weer keurig terug gebracht naar de harde (openbare weg)

jammer.

MVG jacob
anton & dietert

Bericht door anton & dietert »

Houd in de gaten waar je rijd .Koop een kaart en vraag info bij camping baas e.d .op engelse lr sites en op glas .org vindt je meer info of een engels lr blad .Die engelse geven de wegen een status een by way mag een briddele way niet en dan komt het geweer .Wat ook wel te begrijpen is soms .toen wij daar rustig aan het greenlanen waren stormde er een duitse 4x4 van een sport wagen merk voorbij die dacht paris dackar te rijden .Daar worden ook engelsen niet vrolijk van GR Anton @ dietert
Richard_Disco V8

Bericht door Richard_Disco V8 »

Hangt er helemaal van af in wat voor omgeving je wilt rijden. De Westkust is mooi met bossen en al dat groen is, de Oostkust is zeker kwa vergezichten en soort van ruige hei en bergen erg mooi.
Kom zelf ivm schoonfamilie vaak in Banchory en als je daar de weg langs de upper Dee-side volgt, langs Balmoral en zo, dan is het echt genieten geblazen.

Enjoy
Richard
Plaats reactie