Voor mn ambu zoek ik nog wat onderdelen, en gelukkig heeft Victor Rutten heel veel online staan.
Het platenboek is voor zover ik kan zien compleet, maar het platenboek met de nummers echter niet.
In het begin dacht ik dat ik gek was, maar er ontbreken her en der reeksen pagina's.
Pagina 102 tot pagina 110 mist bijvoorbeeld, en laat ik nou nét op willen zoeken wat nummer 17 is op MOS 1401-0005 (projectnummer 3580). (afdekplaat voor het stuur)
Bij google kan ik het ook al niet vinden, dus daarom de vraag of iemand nog een complete part numer lijst voor me heeft.
Zijn nummers voor gewone Series III gelijk aan die van een S III Ambu ?
Groeten,
Gert
Compleet platenboek ambulance mét nummers
Re: Compleet platenboek ambulance mét nummers
Ha die Gert,
Het klopt dat dat het numerieke gedeelte niet compleet is, dit heeft te maken met het feit dat bij Defensie het onderhoud verdeelt was in zogenaamde echolons.
Het platenboek dat op mijn site staat is uit mijn hoofd voor het 2e echolon, dit hield in dat de gebruikers maar beperkt onderhoud mochten uitvoeren en dus ook geen belang hadden bij de resterende nummers. Dat het natuurlijk duurder is om 2 verschillende versies van hetzelfde boek uit te geven was voor defensie niet interessant.
Voor de meeste ontbrekende delen kun je echter het platenboek van de normale 109 gebruiken (prikkers CD) of de originele Land Rover Parts Catalog (ook op de Prikkers CD).
Groeten, Victor
Het klopt dat dat het numerieke gedeelte niet compleet is, dit heeft te maken met het feit dat bij Defensie het onderhoud verdeelt was in zogenaamde echolons.
Het platenboek dat op mijn site staat is uit mijn hoofd voor het 2e echolon, dit hield in dat de gebruikers maar beperkt onderhoud mochten uitvoeren en dus ook geen belang hadden bij de resterende nummers. Dat het natuurlijk duurder is om 2 verschillende versies van hetzelfde boek uit te geven was voor defensie niet interessant.
Voor de meeste ontbrekende delen kun je echter het platenboek van de normale 109 gebruiken (prikkers CD) of de originele Land Rover Parts Catalog (ook op de Prikkers CD).
Groeten, Victor
Re: Compleet platenboek ambulance mét nummers
NRC 3411 steering cap insert.
Gr Cees
Gr Cees