Een tijdje geleden alweer heb ik bij Wilberth een prikker-brandblusser gekocht. Is er iemand die deze mee zou kunnen nemen richting stoomfestival vanuit Boxtel?
Jurriaan.
Prikkerstransport Boxtel - stoomfestival
Re: Prikkerstransport Boxtel - stoomfestival
beste jurriaan,
ik zit komende zaterdag in tilburg en kom zondag naar almere met de toyota corolla.
boxtel ligt iets verder dan tilburg dus ik zou hem eventueel zaterdag begin de middag even kunnen gaan ophalen als ik naar tilburg ga. dan neem ik hem zondag mee naar almere.
als je me alles even door mailt van gegevens en dergelijke en telefoonnummer van jou en hem dan komt dat wel goed.
jij hebt me een paar maanden geleden ook geholpen weet je nog midden op die rotonde.
dus nu ik jou.
ik hoor het wel van je
groetjes wouter
ik zit komende zaterdag in tilburg en kom zondag naar almere met de toyota corolla.
boxtel ligt iets verder dan tilburg dus ik zou hem eventueel zaterdag begin de middag even kunnen gaan ophalen als ik naar tilburg ga. dan neem ik hem zondag mee naar almere.
als je me alles even door mailt van gegevens en dergelijke en telefoonnummer van jou en hem dan komt dat wel goed.
jij hebt me een paar maanden geleden ook geholpen weet je nog midden op die rotonde.
dus nu ik jou.
ik hoor het wel van je
groetjes wouter
Hé is al begin van de middag hoor en ik nog niks gehoord?
Groet wilberth
Groet wilberth
Hmm, heb Wouter gemaild na z'n reactie, en van jou ook nog een mailtje gehad.
Hoop dat het toch nog goedkomt.
Jurriaan.
Hoop dat het toch nog goedkomt.
Jurriaan.
hij is onderweg jurriaan...
Groet, Wilberth (zou al bij je moeten zijn dus)
Groet, Wilberth (zou al bij je moeten zijn dus)