Ergens 24 Volts vacuumpomp?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Cees Klijn

Ergens 24 Volts vacuumpomp?

Bericht door Cees Klijn »

Ik heb alle historie over vacuumpompen gelezen, maar nergens staat vermeld dat die dingen eventueel ook ergens in 24 Volts uitvoering te koop zijn. Ik zelf zou eerst denken aan vrachtauto-sloopgevallen. Zie ik iets over het hoofd?,

Cees
Dennis101

Re: Ergens 24 Volts vacuumpomp?

Bericht door Dennis101 »

Vrachtwagens hebben over het algemeen remmen die werken met luchtdruk en veerspanning dus die hebben geen vacuumpomp nodig voor deze toepassing.

Dennis B.
Willem Slok

Bericht door Willem Slok »

je zou ook een dynamo 24 volt kunnen monteren met een vacuumpomp achterop bv van een toyota heb je niks met voltage te maken.
Bas Wit

Bericht door Bas Wit »

Heb ik ook overwogen, op de dynamo, je zit dan alleen met het probleem dat je die vacuumpomp moet smeren op de 1 of andere manier... en dat is niet echt makkelijk.
Ik heb voor een extra 12 volt dynamo gekozen, deze gaat in de toekomst mijn 12v vacuumpomp van stroom voorzien.
24v vacuumpompjes heb ik nog nooit gezien....

Grt Bas

<a href="[landrover109.blogspot.com">109] ambulance web log</a>
Cees Klijn

Ik snap het. Ik ben weer bij de les. Ik ga maar zoeken naar een mechanisch geval, dat lijkt me de minste rompslomp.

Bedankt allen.

Cees
Gerben

Bericht door Gerben »

Ik heb nog een vacuumpomp liggen met poelie, heb ik gebruikt voor de rembekrachtiging, maar nu over.Je kunt hen wel van me overnemen tegen betaling van de verzendkosten.
Cees Klijn

DAT laat ik me geen 2 keer zeggen..... Graag...

Ik weet niet waar je woont (ik in het donkere zuiden), ik stuur wel een mailtje.

Groet,

Cees
Plaats reactie