Weer een LR 88 op de weg
Weer een LR 88 op de weg
Gisteren naar de RDW in Roosendaal geweest,
met een LR 88 Militair van een kennis van mij, voor kenteken.
ennnnnnn VEEL PLEZIER ERMEE ZIJ DE KEURMEESTER.
Dus vanaf volgende week weer een groen monster meer op de weg.
met een LR 88 Militair van een kennis van mij, voor kenteken.
ennnnnnn VEEL PLEZIER ERMEE ZIJ DE KEURMEESTER.
Dus vanaf volgende week weer een groen monster meer op de weg.
Re: Weer een LR 88 op de weg
Yes, Yes, Yes. Dit is dus dubbel leuk: weer een 88LW en ik ben de eerste
:-):-):-):-):-)
Martin

Martin
Hoezo martin de eerste?
Ikzelf ben er ook nog met Beest, was ik dan 2?
het kan niet groen genoeg op de weg worden toch!!!!!
Ikzelf ben er ook nog met Beest, was ik dan 2?
het kan niet groen genoeg op de weg worden toch!!!!!
Hallo Rinus
Gefeliciteerd hoor veul plezier ermee.
Hoe gaat die keuring in zijn werk want ik heb begrepen dat je de APK-eisen niet meer bij de RDW hoeft te keuren, dit kan later bij je eigen garage?
Grtz Jelle
Gefeliciteerd hoor veul plezier ermee.
Hoe gaat die keuring in zijn werk want ik heb begrepen dat je de APK-eisen niet meer bij de RDW hoeft te keuren, dit kan later bij je eigen garage?
Grtz Jelle
De eerste die reageerde, natuurlijk zijn er al veeeeeel meer dan deze op de weg, gelukkig 
Martin

Martin
Sjak,
Voor zover ik begrepen heb, wordt hij volledig technisch gekeurd en gekeken of hij aan de (papieren) eisen voor kenteken, en technisch voldoet.
Dus is dit een uitgebreide technische keuring waarin de apk punten automatisch meegenomen worden, want je krijgt bij de eerste toelating niet alleen een kenteken maar ook een geldig APK bewijs mee voor 1 jaar.
o.a wordt technisch bekeken, chassis, chassisno, werking verlichting, ruitenwissers en pompje, maatvoering van de wielen t.o.v. elkaar, wielophaning,lagers,remmentest,staat van remleidingen, lekkage op keerringen,speling op kruisjes en aandrijfassen ect ga maar dooor.
Op zich neemt deze keuring niet veel tijd in besleg ,mischei 15 tot 30 minuten afhankelijk of ze in de pc eenzelfe voertuig kunnen vinden, met de papieren gegevens, zo niet dan duurt het langer en moet je een typegoedkeuring overleggen van de importeur.
rinusbest
Voor zover ik begrepen heb, wordt hij volledig technisch gekeurd en gekeken of hij aan de (papieren) eisen voor kenteken, en technisch voldoet.
Dus is dit een uitgebreide technische keuring waarin de apk punten automatisch meegenomen worden, want je krijgt bij de eerste toelating niet alleen een kenteken maar ook een geldig APK bewijs mee voor 1 jaar.
o.a wordt technisch bekeken, chassis, chassisno, werking verlichting, ruitenwissers en pompje, maatvoering van de wielen t.o.v. elkaar, wielophaning,lagers,remmentest,staat van remleidingen, lekkage op keerringen,speling op kruisjes en aandrijfassen ect ga maar dooor.
Op zich neemt deze keuring niet veel tijd in besleg ,mischei 15 tot 30 minuten afhankelijk of ze in de pc eenzelfe voertuig kunnen vinden, met de papieren gegevens, zo niet dan duurt het langer en moet je een typegoedkeuring overleggen van de importeur.
rinusbest
Wordt het tijd voor een prikkers-LW-splintergroepje ?

Groeten,
Jos
(ook LW : rescue)

Groeten,
Jos
(ook LW : rescue)