Arrogantie
Arrogantie
Vandaag was het weer feest en wil het graag met jullie delen.
Ik ging vandaag naar de lokale auto-boer.
Eens even een prijs opvragen voor een lager die op me pinion-as moet komen.
Dus ik vraag de prijs voor dat ding na een tijdje zoeken komt die met een prijs van 93 Euro. Ik schrik en zeg op een normale manier "oh dat vind ik wel erg duur."
Blijkbaar had ik dat nooit moeten zeggen want daarna mocht ik niks meer in zijn winkel kopen :-S . Ik vroeg daarna wat undercoating kost, en ik zag het achter zijn rug in de stelling staan, hij zei : dat heb ik niet. Toen ik vroeg naar tektiel had die dat ook niet. Toch maar besloten om weg te gaan zei nog netjes doei maar blijkbaar was ik dat niet meer waard want hij zweeg.
Hebben jullie ook wel eens dit soort situatie meegemaakt?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ik ging vandaag naar de lokale auto-boer.
Eens even een prijs opvragen voor een lager die op me pinion-as moet komen.
Dus ik vraag de prijs voor dat ding na een tijdje zoeken komt die met een prijs van 93 Euro. Ik schrik en zeg op een normale manier "oh dat vind ik wel erg duur."
Blijkbaar had ik dat nooit moeten zeggen want daarna mocht ik niks meer in zijn winkel kopen :-S . Ik vroeg daarna wat undercoating kost, en ik zag het achter zijn rug in de stelling staan, hij zei : dat heb ik niet. Toen ik vroeg naar tektiel had die dat ook niet. Toch maar besloten om weg te gaan zei nog netjes doei maar blijkbaar was ik dat niet meer waard want hij zweeg.
Hebben jullie ook wel eens dit soort situatie meegemaakt?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Re: Arrogantie
Onderdelen winkel.
Gewoon een lokale auto-onderdelenboer die vanalles kan bestellen.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Gewoon een lokale auto-onderdelenboer die vanalles kan bestellen.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Hoi Martijn,
Die behandeling heb ik nog niet meegemaakt, wel schreeuwend dure prijzen bij de onderdelenshop hier. Zoals 50 euro voor een 7/16 ring steeksleutel. Ik durfde niet eens meer naar de olie prijzen te vragen.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Die behandeling heb ik nog niet meegemaakt, wel schreeuwend dure prijzen bij de onderdelenshop hier. Zoals 50 euro voor een 7/16 ring steeksleutel. Ik durfde niet eens meer naar de olie prijzen te vragen.
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
Ola hombres!!
Het is MAFIA in landroverland. Had ik gisteren een nieuwe naaf en asstomp nodig ben ik rond gaan bellen. Ergens in Drenthe kon ik een gebruikte set krijgen voor 275 euro. Verder rondbellen Budget Parts; voor een NIEUWE set was ik daar ong. 160 euro kwijt hadden de delen helaas niet op voorraad. Verder bellen en de meest wilde prijzen aanhoren en uiteindelijk een gebruikte set bij AUTO REGA in Ede voor 85 euro klaar!!!!!!
Rondbellen en handelen is dus inmiddels noodzaak want bij mij is het vertrouwen al een tijdje weg dat we te maken hebben met een gemoedelijke branche.
Adios Henk (gelukkig hebben we het prikbord nog gratis).
Het is MAFIA in landroverland. Had ik gisteren een nieuwe naaf en asstomp nodig ben ik rond gaan bellen. Ergens in Drenthe kon ik een gebruikte set krijgen voor 275 euro. Verder rondbellen Budget Parts; voor een NIEUWE set was ik daar ong. 160 euro kwijt hadden de delen helaas niet op voorraad. Verder bellen en de meest wilde prijzen aanhoren en uiteindelijk een gebruikte set bij AUTO REGA in Ede voor 85 euro klaar!!!!!!
Rondbellen en handelen is dus inmiddels noodzaak want bij mij is het vertrouwen al een tijdje weg dat we te maken hebben met een gemoedelijke branche.
Adios Henk (gelukkig hebben we het prikbord nog gratis).
Olé Henk, ik weet er alles van, Maar er is hoop,
Je Maintendrai, Luctor et Emergo.
La Gomera Rijdt weer?
Groetn ut Huizen
Vandaag geen spannende berichten, alleen garagedeur geschilderd.
Jan
Je Maintendrai, Luctor et Emergo.
La Gomera Rijdt weer?
Groetn ut Huizen
Vandaag geen spannende berichten, alleen garagedeur geschilderd.
Jan
Tja ik hou mijn hart vast als er bij mij iets kapot gaat....... want als het erg technisch is ben ik niet in de gelegenheid dat op straat te gaan doen. En dan nog eens de onderdelen kosten.
Heb ook net vorige week wat oliefilters en brandstoffilters bij budget parts besteld. Zijn wel snel, had ze de volgende dag al binnen. Brandstoffilter heb ik gister vervangen... liet wel wat diesel op straat lopen... maar je dat verdampt wel weer...
Nu zoek ik nog een goedkope olieleverancier voor de motorolie en versnellingsbak olie. En dan het liefst in de buurt.
Groet,
Martin
Heb ook net vorige week wat oliefilters en brandstoffilters bij budget parts besteld. Zijn wel snel, had ze de volgende dag al binnen. Brandstoffilter heb ik gister vervangen... liet wel wat diesel op straat lopen... maar je dat verdampt wel weer...
Nu zoek ik nog een goedkope olieleverancier voor de motorolie en versnellingsbak olie. En dan het liefst in de buurt.
Groet,
Martin
Bestel tegenwoordig 60 liter vaten met olie (heb een paar Land Rovers).
Dat scheelt 40%indien je de garagehouderskorting vraagt, of anders op naam van een jouw bekend/bevriend bedrijf waarvan je het kamer van koophandel nummer opgeeft en achteraf de bon dropt zodat zij de BTW terug kunnen vorderen. Iedereen blij
Dat scheelt 40%indien je de garagehouderskorting vraagt, of anders op naam van een jouw bekend/bevriend bedrijf waarvan je het kamer van koophandel nummer opgeeft en achteraf de bon dropt zodat zij de BTW terug kunnen vorderen. Iedereen blij

Olieprijzen...
Wat is duur voor olie? Ik heb net twee cans van 5 liter (dus 10 liter) 20W50 gekocht bij Brezan voor €26,- en je hebt 6.85 liter per keer verversen voor je Lightweight nodig. In mijn onderhoudsboek staat bij iedere 6000km verversen, is gemiddeld drie keer per jaar, 20.5 liter, beetje bijvullen in de tussentijd, dus vijf cans van €13,- per jaar is €65,- op jaarbasis. Moet je niet steeds zoveel verspillen als dat ik deed zaterdag, maar dan komt het wel goed...
Groet Sue en Leopold
Groet Sue en Leopold
carrosseriekit gehaald bij zo'n automaterialen boer. Te sjacherijnig voor woorden en toen ik euro 11.25 moest betalen en ik wilde pinnen gooide hi er 1 euro bovenop voor pinkosten. Vroeger was dat een kwartje (in guldens) dat is dus bijna 9x zo duur. Lekker afronden.
Zal ik voor die carrosseriekit ook wel veel te veel betaald hebben.
Steven
Zal ik voor die carrosseriekit ook wel veel te veel betaald hebben.
Steven