Vertel eens............
Alles goed gegaan?
Foto?
Hoi Mike en Aad, Alles gelukt
Re: Hoi Mike en Aad, Alles gelukt
Och, H B-B,
Ze verwachten om 11.00 uur in Purmerend te zijn, maar als Mike het laatste stuk gaat lopen wordt het al gauw 12.00 uur. Dan eerst bammetjes eten (met koffie natuurlijk), Mike centjes uittellen, Aad ondertussen in de paardestallen gedoken voor lampbeschermertjes, autootje op de aanhanger sjorren, op de terugweg met de hele mikmak even het terrein in, Mike achter het stuur van zijn nieuwe troetel op de aanhanger om alvast 'het gevoel' te proeven, dan op de terugweg even een vorkje prikken bij Mac., wachten op de wegenwacht (toepasselijke naam).
Dus al met al kun je het opstel van Mike's avontuurtje niet eerder dan in de avonduurtjes verwachten...
Ze verwachten om 11.00 uur in Purmerend te zijn, maar als Mike het laatste stuk gaat lopen wordt het al gauw 12.00 uur. Dan eerst bammetjes eten (met koffie natuurlijk), Mike centjes uittellen, Aad ondertussen in de paardestallen gedoken voor lampbeschermertjes, autootje op de aanhanger sjorren, op de terugweg met de hele mikmak even het terrein in, Mike achter het stuur van zijn nieuwe troetel op de aanhanger om alvast 'het gevoel' te proeven, dan op de terugweg even een vorkje prikken bij Mac., wachten op de wegenwacht (toepasselijke naam).
Dus al met al kun je het opstel van Mike's avontuurtje niet eerder dan in de avonduurtjes verwachten...
Als ik in Mike z"n situatie zou zitten, dan kwam ik vandaag geloof ok helemaal niet meer achter de computer. Dan moest en zou dat ding vandaag nog lopen en misschien de eerste (illegale) metertjes op de weg maken!!
Maar toch hoop ik dat we gauw wat van hem te horen krijgen.
René
Maar toch hoop ik dat we gauw wat van hem te horen krijgen.
René
iemand nu al wat gehoord kom net uit m'n werk en ben onwijs nieuwsgierig of alles goed gegaan is
Ik neem vast een borrel op de goede afloop
Ik neem vast een borrel op de goede afloop
Re: Het verlossende woord
Ja Mike z`n 109" ex Rijnleger is thuis.
Vanochtend door de sterke tegenwind iets laten bij Mike dan afgesproken.
Vriend van hem onderweg opgehaald en de ambulance aangekoppeld in Beverwijk.
Op naar Purmerend.
Aldaar aangekomen is Mike inderdaad centjes gaan tellen en papierwerk in orde gaan maken en ik ben zoals verwacht de stallen in gedoken.
Niks fatsoenlijks gezien, wel veel bekenden.
Mike kam na de papier en centenwinkel tot de conclusie dat er geen sleutel in zijn Laro zat.
Hij kreeg een bak sleutels in zijn handen waarmee je ongeveer alle LR`s in heel Nederland kunt stelen maar zijn sleutel zat er niet bij.
Uiteindelijk toch maar de Land Rover op de ambulance gelierd en vastgesjord.
De reis naar huis kon beginnen.
Nu was Mike op de heenweg al stikzenuwachtig en zat in Tinkerbell om zich heen te kijken en probeerde zich voor te stellen hoe dat aan zou voelen om straks zo in zijn eigen Land Rover te zitten.
Op de terugweg zat hij steeds in de zijspiegel te kijken en achterom, hij kon zijn ogen er niet vanaf houden.
Thuis aangekomen de Laro netjes langszij het huis geparkeerd.
Eind goed, al goed.
Ik denk dat Moke de komende weken meer onder en in zijn nieuwe aanwinst te vinden als op het Prikbord, maar ja dat mag ook wel; zijn eerste Land Rover!!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Vanochtend door de sterke tegenwind iets laten bij Mike dan afgesproken.
Vriend van hem onderweg opgehaald en de ambulance aangekoppeld in Beverwijk.
Op naar Purmerend.
Aldaar aangekomen is Mike inderdaad centjes gaan tellen en papierwerk in orde gaan maken en ik ben zoals verwacht de stallen in gedoken.
Niks fatsoenlijks gezien, wel veel bekenden.
Mike kam na de papier en centenwinkel tot de conclusie dat er geen sleutel in zijn Laro zat.
Hij kreeg een bak sleutels in zijn handen waarmee je ongeveer alle LR`s in heel Nederland kunt stelen maar zijn sleutel zat er niet bij.
Uiteindelijk toch maar de Land Rover op de ambulance gelierd en vastgesjord.
De reis naar huis kon beginnen.
Nu was Mike op de heenweg al stikzenuwachtig en zat in Tinkerbell om zich heen te kijken en probeerde zich voor te stellen hoe dat aan zou voelen om straks zo in zijn eigen Land Rover te zitten.
Op de terugweg zat hij steeds in de zijspiegel te kijken en achterom, hij kon zijn ogen er niet vanaf houden.
Thuis aangekomen de Laro netjes langszij het huis geparkeerd.
Eind goed, al goed.
Ik denk dat Moke de komende weken meer onder en in zijn nieuwe aanwinst te vinden als op het Prikbord, maar ja dat mag ook wel; zijn eerste Land Rover!!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"