auto ambulance

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
aart

auto ambulance

Bericht door aart »

hallo iedereen ik ben op zoek naar een leen of huur autoambulance om een ambulance (2100 kg) te vervoeren weet iemand misschien waar? liefst in het zuidoosten van het land.
alvast bedankt
aart
aart

Re: auto ambulance

Bericht door aart »

o ja en eigenlijk ook nog iemand die tijd en zin heeft om hem te trekken
aart
Jeroen

Bericht door Jeroen »

Hoi Aart,

Een vriend van mij heeft er ooit een gehuurd bij een (Shell?) benzinestation aan de rondweg van Eindhoven. Bij de tongelsestraat. Deze kostte geloof ik 50 gulden voor een dag. Ik heb hem daar niet meer vaak zien staan, maar misschien kun je hem daar bespreken? Anders bij Boels, want die verhuren bijna..........

Ik wil je best met mijn Laro helpen, maar twee problemen: Ik heb een 24 volt uitgang en de aanhanger is ongetwijfeld 12 volt en hij wil nu even starten. Bougies willen niet vonken dus misschien wel de contactpunten of zo. Als hij het doet wil ik je best op een zaterdag helpen.

Moet je je eigen Ambu vervoeren? Jij bent toch de Aart uit Eindhoven. Je reed volgens mij Zondag net weg bij Daams toen ik daar aankwam.

Jeroen
The_Dude

Bericht door The_Dude »

Heb destijds mijn landy vervoerd op een ambu van boels. En je kan em nog zien ook op me website.
Zijn mooie degelijke aanhangers maar zit helaas wel een prijs aan.
Voor een hele dag betaalde ik toen 65 euro dacht ik maar ik had em de hele dag halve dag moet ook wel kunnen denk ik.

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Hendrik "Blue-Box" SIII

Bericht door Hendrik "Blue-Box" SIII »

Denk erom dat de meeste autoambulances maar een laadvermogen hebben van 1200 a 1400 kg., je moet dus wel even zoeken naar een zwaardere als jouw LaRo inderdaad 2100kg. weegt.

Is er niet ergens een autohandelaar met een oprijauto die dat ding voor een paar tientjes voor je verplaatsen wil?
Plaats reactie