2 april

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Berry Weijers

2 april

Bericht door Berry Weijers »

2 april en er is niets veranderd.

Door Henk Gomera voorgegeven mocht ik de wijzigingen op het Prikbord inkoppen.

Voor degene die bang waren dat er inderdaad een betaald Land-Rover.startpagina.nl Prikbord komt...

1 APRIL!!!

Bjorn, misschien is het een leuke 1 april grap om inderdaad volgend jaar een ander prikbord uit te zoeken om met zijn allen het over Land-Rovers te gaan hebben. Misschien het Jeep.startpagina.nl prikbord?

Bowy, ook het Volvo prikbord zal binnenkort omgezet worden ;-)

Of Sue de Prikkerheffing op de Prikkerstickers doorzet weet ik niet.

De wijzigingen die wel zijn doorgevoerd is dat we op een nieuwe versie van het prikbord draaien. Deze versie zal stabieler zijn en de beheerders van Startpagina.nl prikborden betere beheersmogelijkheden geven. Ook is het Prikbord vanaf heden bereikbaar onder [landrover.prikpagina.nl]

Een andere mogelijkheid is om aan een Startpagina dochter zoals [Land-Rover.startpagina.nl] meerdere Prikborden te hangen. Maar daar is met de gezellige bende op dit Prikbord volgens mij geen behoefte aan...?

Groeten,

Berry Weijers
[1april.startpagina.nl]
Aad Koene

Re: 2 april

Bericht door Aad Koene »

Berry,

Bedankt voor de leuke 1 aprilgrap, wordt tegenwoordig veel te weinig meer aan gedaan, ik denk dat we er allemaal van genoten hebben door ons steentje er aan bij te dragen.

Misschien dat een enkele newbee zich rot geschrokken is maar dat trekt wel weer bij in de komende tijd.

Ik weet niet of het jou is opgevallen maar de laatste tijd zijn er veel nieuwe Prikkers bijgekomen die zich razendsnel thuis voelen.

De 1 aprilgrap voor volgende jaar op J**P prikboord leukt me een goeie.

We houden de boel lekker zoals het was: tech-talk met vuile handen, koffie met gevulde koeken, dit alles doorspekt met ene flinke scheut saamhorigheid en een vleug gezonde Hollandse humor.

Prikkers op naar de 20.000 ste posting!!

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Durk

Bericht door Durk »

Berry,

ik vond 't een goeie grap, er zijn toch enkele mensen behoorlijk ingetuind, ik moet toegeven, ik heb me ook even zitten opwinden, maar heb nog even gewacht met een reply, toen schoot 't me net optijd te binnen...

pffeeeeuw.... ik was volgens mij toch in één van de duurdere tarief-groepen beland...

Durk
Sue

Er in getuind

Bericht door Sue »

Met twee voeten en open ogen...

Gelukkig is het niet waar, je had ons lekker in de tang Berry!

En over die stickerheffingen, ach, dat vergeten we maar snel, hè?

Groet, Sue en Leopold
Steven

Re: Er in getuind

Bericht door Steven »

Gelukkig.

KOFFIE met KOEKEN ! ! ! ! ! !

en geen betaalde prikpagina

Steven
Hendrik

Bericht door Hendrik »

Ik wil toch even een "proefballonnetje" oplaten om een opsplitsing bespreekbaar te maken.

Al dat Gel*l over koffie, koeken, stikkers..............

Dat heeft toch niets met Land Rovers te maken !!!!!!
Het lijkt hier wel een sociale werkplaats, nog even en het wordt gezellig.
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola Hombres!!

Allemaal opgelucht?

Adios Henk op naar de volgende 1 april!
Lara C.

Bericht door Lara C. »

Ik wil me er niet tegeaan bemoeien; maar ik vind het hier al tijden erg gezellig !!

Lara C.
Aad Koene

Re: Niet weer hè!!

Bericht door Aad Koene »

Laat ik het nog maar een keertje uitleggen voor diegene die het niet snappen:

- koffiegeleuter en gevulde koeken hebben dit prikbord gemaakt tot wat het is
- iedereen (althans de meeste) geeft het een gevoel van saamhorigheid en doet op zijn tijd een duit in het zakje
- koffie en gevulde koeken hebben alles met Land Rover`s te maken daar de meesten uren aan het sleutelen zijn en af en toe een versterkertje nodig hebben
- iedereen heeft met liefde en plezier aan de Prikkerstickers meegewerkt en meebesteld (heeft ook niks met Land Rover`s te maken, nietwaar?)
- iedereen heeft genoten van de 1e Landelijke Prikkerdag (heeft met mensen te maken, nietwaar?)
- iedereen heeft met heel veel lol aan de 1 aprilgrap meegedaan (heeft ook niets met Land Rover`s te maken, nietwaar?)
- de meeste komen graag op dit Prikbord, jij toch ook??

Laten we dan voorgoed ophouden over het opsplitsen van ONS Prikbord tenzij we willen dat het een langzame dood sterft en voorgoed verdwijnt.

Henk, ik neem nog een vers bakje koffie en zal kijken of er nog een gevulde koek in de kast ligt.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Mike

Bericht door Mike »

Touché!
Sirmartin

Bericht door Sirmartin »

En nu koffie :-) met koek..... en dan de voorwielen laten uitlijnen.

Martin
Anton

Bericht door Anton »

Ben er weer!

Anton
wilberth

Bericht door wilberth »

humor

stroopwafels

regenjas

oorstoppen

koffie

één prikbord

olie

niet noodzakelijk in die volgorde, maar allemaal belangrijk voor de laro bezitter in deze tijd van het jaar, gelukkig nieuw jaar en een vrolijke eierfeest,

Groet,

Wilberth

Ps ik was eigenlijk aan het azen op de betaalde categorie, maar die zag iknog niet staan in het rijtje
Plaats reactie