prikkerheffingen????
prikkerheffingen????
Ola Hombres!!!!
Even een ernstig bericht. Mij bereiken verontrustende berichten dat er zeer binnenkort heffingen op het gebruik van het prikbord, z.g. gebruikersheffing. Ik kan jullie vertellen dat deze berichten uit zeer betrouwbare bron komen en ik twijfel daarom ook niet aan de juistheid van deze berichten. Waar ik mij zorgen over maak is de oprechtheid van dit hele verhaal. Immers we maken er met z'n allen iets goeds van en zijn eraan gehecht en op dat moment worden er zulke maatregelen bedacht!! Dat riekt naar pure geldklopperij en verzoek jullie met mij mee te denken over hoe we dit kunnen voorkomen en ons ongenoegen over deze gang van zaken duidelijk moeten maken.
Adios Henk (zwaar teleurgesteld)
Even een ernstig bericht. Mij bereiken verontrustende berichten dat er zeer binnenkort heffingen op het gebruik van het prikbord, z.g. gebruikersheffing. Ik kan jullie vertellen dat deze berichten uit zeer betrouwbare bron komen en ik twijfel daarom ook niet aan de juistheid van deze berichten. Waar ik mij zorgen over maak is de oprechtheid van dit hele verhaal. Immers we maken er met z'n allen iets goeds van en zijn eraan gehecht en op dat moment worden er zulke maatregelen bedacht!! Dat riekt naar pure geldklopperij en verzoek jullie met mij mee te denken over hoe we dit kunnen voorkomen en ons ongenoegen over deze gang van zaken duidelijk moeten maken.
Adios Henk (zwaar teleurgesteld)
Re: prikkerheffingen????
Hoi Henk.....
Ik heb ook net vernomen dat jij dubbele heffing krijgt voor het vroegtijdig uit laten lekken van dit bericht... Dus omdat jij zo lekt als je Land Rover.... zie het als een verkapte mileuheffing
Het factuurtje wordt nu geschets.... geef nog even je rekeningnummer door voor de acceptgiro... of je handtekening voor de automatische afschrijving... wel zo makkelijk.
Groet,
De Penningmeester.
Free-lance deurwaarder
Partime waarzegger en tarotkaartlezer.
Oh ja... en ook Land Rover rijder.... (ik moet het toch ergens van betalen)...
Martin
Ik heb ook net vernomen dat jij dubbele heffing krijgt voor het vroegtijdig uit laten lekken van dit bericht... Dus omdat jij zo lekt als je Land Rover.... zie het als een verkapte mileuheffing

Het factuurtje wordt nu geschets.... geef nog even je rekeningnummer door voor de acceptgiro... of je handtekening voor de automatische afschrijving... wel zo makkelijk.
Groet,
De Penningmeester.
Free-lance deurwaarder
Partime waarzegger en tarotkaartlezer.
Oh ja... en ook Land Rover rijder.... (ik moet het toch ergens van betalen)...
Martin
Ken je dat nummertje... Zeg me dat het niet zo is.... van Frank Boeijen?
Your Honour, I rest my case....
Martin
Your Honour, I rest my case....
Martin
Hoi Henk,
Door wie wordt dit opgelegd en wie gaat dit innen. Het word een hele omslachtige toestand lijkt me.
Mocht het zo zijn, en jij lijkt daar niet aan te twijvelen, dan ben ik ban dat dit de doodsteek wordt van ons geliefde prikbord.
Hou ons op de hoogte!!
Groet, Sander
SIIA Ambu "De Weduwe"
Door wie wordt dit opgelegd en wie gaat dit innen. Het word een hele omslachtige toestand lijkt me.
Mocht het zo zijn, en jij lijkt daar niet aan te twijvelen, dan ben ik ban dat dit de doodsteek wordt van ons geliefde prikbord.
Hou ons op de hoogte!!
Groet, Sander
SIIA Ambu "De Weduwe"
Een flikkers hè, bestaat het prikbord net een jaar, ben je net lekker aan het prikken
dan wordt je ineens afgestraft door wat voor een belastingorganisatie dan ook.
Het lijkt wel mafia!!
'T doet me denken aan de introductie van de hondenbelasting.
Flikkers!
Jan (ook boos)
dan wordt je ineens afgestraft door wat voor een belastingorganisatie dan ook.
Het lijkt wel mafia!!
'T doet me denken aan de introductie van de hondenbelasting.
Flikkers!
Jan (ook boos)
Nog effe en we worden belast om te ademen (zuurstof heffing met milieu toeslag)..
Nouhou Mike zorg maar dat dit van het bord verdwijnt, je brengt ze nog op ideeën.
Waarschijnlijk werken ze dan ook nog met staffels aangelang de longinhoud groot is.
Neen, hou maar op.
Jan ( nog bozer)
Waarschijnlijk werken ze dan ook nog met staffels aangelang de longinhoud groot is.
Neen, hou maar op.
Jan ( nog bozer)
Goed idee.. ik ga eens kijken hoe ik dit in een uitvoerbare vorm kan gieten...
De belastinginspecteur,
Martin
En zuurstof op ransoen lijkt me ook wel handig... zuurstofbonnen... zonder airmiles helaas....
De belastinginspecteur,
Martin
En zuurstof op ransoen lijkt me ook wel handig... zuurstofbonnen... zonder airmiles helaas....
Ola Hombres!
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk met de beheerder in kontakt komen want het lijkt erop dat hij niet op deze posting wil reageren terwijl een reaktie c.q. verklaring mij toch echt wel op z'n plaats lijkt. Heeft iemand z'n telefoonnummer of fax?
Adios Henk (razend!)
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk met de beheerder in kontakt komen want het lijkt erop dat hij niet op deze posting wil reageren terwijl een reaktie c.q. verklaring mij toch echt wel op z'n plaats lijkt. Heeft iemand z'n telefoonnummer of fax?
Adios Henk (razend!)
he he komt de chatbox #landroverspul er mischien toch door op chatcitty.
tenminste als ze daar ook geen toeslagen op gaan heffen.
groeten en succes
Kees
tenminste als ze daar ook geen toeslagen op gaan heffen.
groeten en succes
Kees
Prikkerheffing, en dat allemaal nog voor 1 april, ze lijken wel gek daar bij de prikpagina.
Mij ben je kwijt!!!
Anton
Mij ben je kwijt!!!
Anton
Ola Hombres!!
Ik kreeg net een telefoontje van Nomud ,die trouwens ook al op de hoogte was dat deze heffing eraan zat te komen, dat mijn posting op een dom moment geplaatst is i.v.m. evt. 1 april aanslagen en grappen. Tevens merk ik dat ook uit jullie reakties en snap nu ook waarom er met zoveel onverschilligheid op is gereageerd.
Daarom verzoek ik nogmaals dringend de beheerder van dit prikbord openheid van zaken te geven en z'n verantwoordelijkheid te nemen.
Adios, Henk (PRIKKELBAAR).
Ik kreeg net een telefoontje van Nomud ,die trouwens ook al op de hoogte was dat deze heffing eraan zat te komen, dat mijn posting op een dom moment geplaatst is i.v.m. evt. 1 april aanslagen en grappen. Tevens merk ik dat ook uit jullie reakties en snap nu ook waarom er met zoveel onverschilligheid op is gereageerd.
Daarom verzoek ik nogmaals dringend de beheerder van dit prikbord openheid van zaken te geven en z'n verantwoordelijkheid te nemen.
Adios, Henk (PRIKKELBAAR).
Re: 1 April misschien!!
1 avondje weg,
1 avondje voor mezelf,
1 avondje banden info, nou ja info
1 avondje geen prikbord
en wat doen ze??
voeren ze een prikkersheffing in!!
je kan ze ook nooit een avondje alleen laten, zucht!!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
1 avondje voor mezelf,
1 avondje banden info, nou ja info
1 avondje geen prikbord
en wat doen ze??
voeren ze een prikkersheffing in!!
je kan ze ook nooit een avondje alleen laten, zucht!!
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Henk,
Helaas heb je dit bericht eerder bekend gemaakt dan dat de bedoeling was.
Gelukkig ben ik maandagavond laat nog gebeld door verontruste Prikkers. Lees a.u.b. allemaal eerst het bericht wat ik geplaatst heb onder de titel 'Nieuw prikbord'.
Ik hoop hiermee verwarring en halve waarheden te voorkomen.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder Land-Rover.startpagina.nl
Helaas heb je dit bericht eerder bekend gemaakt dan dat de bedoeling was.
Gelukkig ben ik maandagavond laat nog gebeld door verontruste Prikkers. Lees a.u.b. allemaal eerst het bericht wat ik geplaatst heb onder de titel 'Nieuw prikbord'.
Ik hoop hiermee verwarring en halve waarheden te voorkomen.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder Land-Rover.startpagina.nl