Hallo gezelligste prikkers van Nederland,
Voor het paasweekend staat Hesdin in mijn agenda en ik was benieuwd of er nog meer prikkers heen gingen. Want als dat zo is, dan is het natuurlijk beregezellig om in een konvooi de heenreis te maken. Is hier animo voor? Wie gaan er ook?
Ik hoor graag van jullie,
groet
Sue en Leopold
Konvooi Hesdin LRCH
Re: Konvooi Hesdin LRCH
Jammer,
Ik zou te laat zijn geweest met opgeven (half febr).........
Ik zou te laat zijn geweest met opgeven (half febr).........
Wij gaan wel mee. Het geld in tenminste afgeschreven. We vertrekken vanuit Tilburg.
Marco, Jessica en "de Jean".
Marco, Jessica en "de Jean".
Hoi hoi,
Wij gaan ook mee!
Maar eehhhh, Amsterdam is nu niet het ideale vertrekpunt voor ons.
Zijn er misschien ook nog mensen die vertrekken vanuit het noorden en via de A28 naar beneden afreizen?
Misschien kunnen we daar ergens elkaar kunnen treffen?
Overigens heb ik ook nog een sleephutje achter mijn auto dus zo snel zal het niet gaan.
Trouwens, hebben jullie al documentatie ontvangen van de LRCH over Hesdin?
Ikke nog niet, maar wat niet is kan nog komen?
Groetjes, JC & Maris
Tel: 06-54 235 106
(kunnen we eindelijk de verhoogde Disco proberen!)
Wij gaan ook mee!
Maar eehhhh, Amsterdam is nu niet het ideale vertrekpunt voor ons.
Zijn er misschien ook nog mensen die vertrekken vanuit het noorden en via de A28 naar beneden afreizen?
Misschien kunnen we daar ergens elkaar kunnen treffen?
Overigens heb ik ook nog een sleephutje achter mijn auto dus zo snel zal het niet gaan.
Trouwens, hebben jullie al documentatie ontvangen van de LRCH over Hesdin?
Ikke nog niet, maar wat niet is kan nog komen?
Groetjes, JC & Maris
Tel: 06-54 235 106
(kunnen we eindelijk de verhoogde Disco proberen!)
Hoi Jan-Cor,
Ik heb ook nog niets ontvangen maar dat zal in de loop van de komende week toch wel arriveren? Ik vertrek waarschijnlijk vanaf regio Den Haag (eerst de hond even bij pa &ma brengen...) dus misschien bij de grensovergang of iets dergelijks. Zodra ik de spullen van de LRCH heb stuur ik wel een mailtje met een strijdplan.
Groetjes Sue en Leopold
Ik heb ook nog niets ontvangen maar dat zal in de loop van de komende week toch wel arriveren? Ik vertrek waarschijnlijk vanaf regio Den Haag (eerst de hond even bij pa &ma brengen...) dus misschien bij de grensovergang of iets dergelijks. Zodra ik de spullen van de LRCH heb stuur ik wel een mailtje met een strijdplan.
Groetjes Sue en Leopold