goed trekpunt

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
kiepke

goed trekpunt

Bericht door kiepke »

hoi ik heb vandaag omdat ik aankomend weekend voor het eerst naar sclayn ga maar een goed trekpunt gemaakt aan de achterkant ,nu nog een goed oog of haak erop maken op die rand die onder me bumper uit komt , ik heb mijn trekhaak ingekort tot 5 cm onder de bumper en de armen die naar de chassisbalken gaan omhoog verplaatst en vast gelastdus op die rand van 20cm bij 5 cm moet nog iets komen waar ik snel een lint of een haak aan kan bevestigen zat te denken aan een soort muilbek , aan de voorkant heb ik het nog orgineel ,komt heel misschien nog een lier bumper op mits ik geen unimog koop wand gisteren heb ik het weer goed verpest , ik ging gisteren beetje lollig doen met vrienden geen terreinauto rijders maar bling bling dingen wil over een lullig bultje waar ik al vele male over was gereden blijf ik nu juist nu steken , iedereen lachen steil de lucht in ik wist dat een duwtje genoeg was om eraf te komen maar ga maar in je eentje duwen tegen 2 ton dus ikke helpen jullie ff duwen komt op dat moment een toyota aan rijden rijd een rondje ,lachen mij uit , ik boos ik hulk en duw hem er weer af was de bedoeling, net niet 3 man duwen vrienden waren in tussen zover dat ze geestelijk zo ver waren dat ze misschien wel vieze handen zouden kunnen krijgen en ja gleed er zo af .
dus wat heb ik gisteren geleerd. doe maar gewoon dan doet de landrover de rest

mvg wim
Plaats reactie