nieuw prijs LR SII in 1966
nieuw prijs LR SII in 1966
Hoi,
Wie weet wat de catelogus waarde was in 1966 van een SII diesel?
Wie weet wat de catelogus waarde was in 1966 van een SII diesel?
Re: nieuw prijs LR SII in 1966
Dat heeft met twee dingen te maken:
1- de staat van de LR
2- wat de gek ervoor geeft..
MvG,
Pierre Rikkers
1- de staat van de LR
2- wat de gek ervoor geeft..
MvG,
Pierre Rikkers
Hee pierre volgens mij bedoelt hij de prijs van toen 1966......
Landrover nederland zou moeten weten.
Maar ook een boekhouder/accountensbureau.
eventueel de belastingdienst zelf.
Probeer een verzekeringstussenpersoon(3X woordwaarde)
Groeten Theo Kaufmann(mochie er niet uitkomen vraag ik het mijn boekhouder)
Maar ook een boekhouder/accountensbureau.
eventueel de belastingdienst zelf.
Probeer een verzekeringstussenpersoon(3X woordwaarde)
Groeten Theo Kaufmann(mochie er niet uitkomen vraag ik het mijn boekhouder)
Bart,
toen ik in november mijn Engelse SIII benzine uit sept '83 hier in NL invoerde kreeg ik met een soortgelijk probleem te maken. Ik had de toenmalige nieuwprijs nodig omdat de belastingdienst nog 10 procent van het BPM bedrag wilde innen (mijn LR was nog geen 25 jr oud, vandaar). Ik stuurde dus een brief naar Land Rover Nederland, edoch ik moet nog steeds antwoord krijgen. Ik heb ze ook nog gebeld, maar ze waren druk, druk, druk.... Geen nette service!
De belastingdienst/RDW kon het mij ook niet vertellen. De belastingdienst loste, met mijn goedvinden, het als volgt op: in hun computer stond wel de toenmalige nieuwprijs van een LR 110 uit 1984. Daarop werd een tweevoudige correctie toegepast: vermindering omdat het een 1983 SIII betrof en vervolgens een vermindering omdat het geen 110 maar een 88inch betrof.
Overigens, waarom heb je de cataloguswaarde nodig (niet voor de BPM naar ik aanneem?).
Harry Woker
ex-British Telecom Land Rover SIII SWB, telephone District Scotland West
toen ik in november mijn Engelse SIII benzine uit sept '83 hier in NL invoerde kreeg ik met een soortgelijk probleem te maken. Ik had de toenmalige nieuwprijs nodig omdat de belastingdienst nog 10 procent van het BPM bedrag wilde innen (mijn LR was nog geen 25 jr oud, vandaar). Ik stuurde dus een brief naar Land Rover Nederland, edoch ik moet nog steeds antwoord krijgen. Ik heb ze ook nog gebeld, maar ze waren druk, druk, druk.... Geen nette service!
De belastingdienst/RDW kon het mij ook niet vertellen. De belastingdienst loste, met mijn goedvinden, het als volgt op: in hun computer stond wel de toenmalige nieuwprijs van een LR 110 uit 1984. Daarop werd een tweevoudige correctie toegepast: vermindering omdat het een 1983 SIII betrof en vervolgens een vermindering omdat het geen 110 maar een 88inch betrof.
Overigens, waarom heb je de cataloguswaarde nodig (niet voor de BPM naar ik aanneem?).
Harry Woker
ex-British Telecom Land Rover SIII SWB, telephone District Scotland West
Bart,
Ik heb 't even voor je nagezocht in m'n boeken, de diesel kon ik niet vinden, de benzine wel:
Land Rover 88 Softtop nieuwprijs (1966) fl 10.050,-
Land Rover 88 Stationwagon fl 13.750,-
Land Rover 109 Pick-up (6-cyl) fl. 12.500,-
de diesel zal niet veel verschillen van deze prijsen denk ik...
leuk om te weten: Een Series I softtop 1948-1952 koste in 1949 nieuw fl 7000,-....
succes,
Durk
Ik heb 't even voor je nagezocht in m'n boeken, de diesel kon ik niet vinden, de benzine wel:
leuk om te weten: Een Series I softtop 1948-1952 koste in 1949 nieuw fl 7000,-....
succes,
Durk
Bart,
succes,
Durk
succes,
Durk