Mijn 88" Stawag Tropen-dak heeft het in z'n bolle kop gehaald te gaan lekken bovenop de rugleuning van de middelste stoel !?!? Zeg maar op de plek waar het schuine voorstuk overgaat in het rechte stuk naar achteren. Bij het voorraam OK, maar deze plek had ik niet kunnen bedenken.
Bekend probleem?
Bekende remedie misschien??
Ik was al wel min of meer van plan deze zomer het dak uit elkaar te plukken en opnieuw te schilderen. Kan ik dan gelijk dit meenemen.
Tropen-dak lekt in het midden?!?!
Re: Tropen-dak lekt in het midden?!?!
Wij hebben dit probleem ook gehad, voor de renovatie van het tropendak.
Bij regen blijft er vaak wat water tussen de "twee" daken in staan, rubber niet goed meer van de twee klepjes en zie daar het probleem!
Wellicht heb je hier iets aan.
Sinds er bij ons andere rubbers in zitten, is het probleem verholpen.
Gr Urs
Bij regen blijft er vaak wat water tussen de "twee" daken in staan, rubber niet goed meer van de twee klepjes en zie daar het probleem!
Wellicht heb je hier iets aan.
Sinds er bij ons andere rubbers in zitten, is het probleem verholpen.
Gr Urs
Euh ... dat kan, die rubbertjes, maar ik besefte mij pas na het plaatsen van dit bericht ..
dat er een joekel van een zwaailicht op mijn dakje heeft gezeten in het vorige leven van YsBrandt,
dat de gaten die zijn overgebleven door een of andere (Zwitserse?) oen met flinke klodders zijn dichtgekit,
dat ik mijn dakje dit weekeind flink heb gewassen omdat het groen uitsloeg (moet limestone zijn) en
dat ik dus best eens een of meer van die klodders beschadigd kan hebben.
Samen met oude rubbertjes krijg je dan water binnen, tja.
Weer wat te doen ...
dat er een joekel van een zwaailicht op mijn dakje heeft gezeten in het vorige leven van YsBrandt,
dat de gaten die zijn overgebleven door een of andere (Zwitserse?) oen met flinke klodders zijn dichtgekit,
dat ik mijn dakje dit weekeind flink heb gewassen omdat het groen uitsloeg (moet limestone zijn) en
dat ik dus best eens een of meer van die klodders beschadigd kan hebben.
Samen met oude rubbertjes krijg je dan water binnen, tja.
Weer wat te doen ...
Tja... het wassen van een Land Rover is doorgaans funest voor de waterdichtheid!
Met groet, Hans
Met groet, Hans