Wie heeft ervaring met liertouw van het merk Marlow? Vlgs een bedrijf die dat verkoopt zou dit veel soepeler zijn dan andere liertouwen.....
heeft iemand hier ervaring mee?
Marlow liertouw ervaringen?
Re: Marlow liertouw ervaringen?
Sinds twee heb ik veel ervaring met Marlow om mijn wedstrijdcatamaran (zeilboot). Alle lijnen en stagen zijn vervangen door Marlow. Het is sterker doen oersterk en het grootdste voordeel is, het neemt geen water op en het is superlicht.
Het grootste nadeel is: ze kunnen slecht tegen roest en elk jaar moet je alle lijnen vervangen ivm slijtage.Gretl schreef:
Het grootste nadeel is: ze kunnen slecht tegen roest en elk jaar moet je alle lijnen vervangen ivm slijtage.Gretl schreef:
Re: Marlow liertouw ervaringen?
ja heb ook ervaring met marlow. ben er erg over te spreken. heb het meerdere malen gebruikt om een hummer van het strand te redden op me reis naar dakar. reverenties via heroeslegend.com
ik kan aan marlow touw komen maar de prijs weet ik niet uit me hoofd. ik heb het op me warn 8274 zitten. gewoon geweldig stuk touw.
groeten joey.
ik kan aan marlow touw komen maar de prijs weet ik niet uit me hoofd. ik heb het op me warn 8274 zitten. gewoon geweldig stuk touw.
groeten joey.