militaire spiegels
militaire spiegels
een van de steunen van mijn spiegel is kapot (aanvarin met een vrachtwagen gehad) ik denk dat de veer is gebroken.nu wilde ik hem uit elkaar halen om te kijken of er nog iets van te maken was. maar heel ver kom ik niet. zijn die dingen uit elkaar te halen. een nieuwe is denk ik ook niet zo gemakkelijk te regelen aangezien ik een ambulance heb en die steunen dus langer zijn al de gewone.
ik hoor het wel
groeten aart
ik hoor het wel
groeten aart
Re: militaire spiegels
zie hier:
[www.prikpagina.nl]
Gr. Menno
[www.qwerty-realisatie.nl]
[www.prikpagina.nl]
Gr. Menno
En Hendrik "Blue-Box" SIII gaat weer wat bij Paddock besteen, misschien kun je meedoen.
Zie: [www.prikpagina.nl]
Gr, Menno
Zie: [www.prikpagina.nl]
Gr, Menno
hoi is dat zo een zwarte metalen steun??
heb ik vandaag bij budget zien liggen geloof voor 10 euro
janko
heb ik vandaag bij budget zien liggen geloof voor 10 euro
janko
Hoi Aart,
Ik heb er ook nog een liggen kosten 5 euro (is bijna nieuw maar over.....) Heeft 1 week gemonteerd gezeten voor de vakantie met aanhanger....
Groet Bowy
Ik heb er ook nog een liggen kosten 5 euro (is bijna nieuw maar over.....) Heeft 1 week gemonteerd gezeten voor de vakantie met aanhanger....
Groet Bowy
Weet je heel zeker dat de veer stuk is, het is nl een drukveer die een schijf met twee nokken in een schijf met uitsparingen drukt, en die breekt meestal niet.
Als de arm al een tijd niet gedraait is geweest schuift e.e.a. niet meer terug door het vuil/roest.
Schuif het bovenste plastic kraagje omhoog, en trek de onderste dop eraf (gaat meestal stuk) spuit alles in met WD40/kruipolie i.o.d. en na wat bewegen/draaien/slaan (gaat gemakkelijker met de voet in de bankschroef) komt het meestal weer los en vallen de nokken weer in de uitsparingen.
Als het onderste dopje stuk gaat schuif je er gewoon een passende stoelpoot of hengeldop overheen.
Dennis B.
Als de arm al een tijd niet gedraait is geweest schuift e.e.a. niet meer terug door het vuil/roest.
Schuif het bovenste plastic kraagje omhoog, en trek de onderste dop eraf (gaat meestal stuk) spuit alles in met WD40/kruipolie i.o.d. en na wat bewegen/draaien/slaan (gaat gemakkelijker met de voet in de bankschroef) komt het meestal weer los en vallen de nokken weer in de uitsparingen.
Als het onderste dopje stuk gaat schuif je er gewoon een passende stoelpoot of hengeldop overheen.
Dennis B.
Aart,
Ik heb die onderste dop er juist afgelaten. er komt toch altijd water in en dan kan het er in ieder geval ook weer uit.
volgens mij heb ik die steunen ook wel eens mij Jansen Used zien liggen.
ik neem aan dat je spiegel zelf de klap ook niet overleeft heeft? anders heb ik wel instresse.
succes,
Yuri
SIII 109D
Ik heb die onderste dop er juist afgelaten. er komt toch altijd water in en dan kan het er in ieder geval ook weer uit.
volgens mij heb ik die steunen ook wel eens mij Jansen Used zien liggen.
ik neem aan dat je spiegel zelf de klap ook niet overleeft heeft? anders heb ik wel instresse.
succes,
Yuri
SIII 109D
Yuri,
Ik heb nog 2 NIEUWE militaire spiegels liggen. (gekocht als reserve) Ik heb de metalen delen al in de kleur van mijn auto gelakt (donkerblauw), maar dat heb je zo gewijzigd. Dat matzwart vond ik maar niks en op mijn te restaureren auto zitten al andere, goede exemplaren die nog verwarmd zijn ook. Je kan bovengenoemde militaire spiegels wel van mij overnemen. Ik vraag er Euro 45,-- voor.
Groet,
Noud109
Ik heb nog 2 NIEUWE militaire spiegels liggen. (gekocht als reserve) Ik heb de metalen delen al in de kleur van mijn auto gelakt (donkerblauw), maar dat heb je zo gewijzigd. Dat matzwart vond ik maar niks en op mijn te restaureren auto zitten al andere, goede exemplaren die nog verwarmd zijn ook. Je kan bovengenoemde militaire spiegels wel van mij overnemen. Ik vraag er Euro 45,-- voor.
Groet,
Noud109
Hoi Noud,
bedankt voor je aanbod maar dan kan ik beter nieuwe kopen.
het heeft ook niet echt haast. m'n spiegel begint langs de randen alleen wat zwarte vlekke te krijgen waar de spiegellaag los heeft gelaten.
ik neem aan dat ze bij een APK hiet niet al te meilijk over doen. de spiegel is groot genoeg.
grtz,
Yuri
SIII 109D
bedankt voor je aanbod maar dan kan ik beter nieuwe kopen.
het heeft ook niet echt haast. m'n spiegel begint langs de randen alleen wat zwarte vlekke te krijgen waar de spiegellaag los heeft gelaten.
ik neem aan dat ze bij een APK hiet niet al te meilijk over doen. de spiegel is groot genoeg.
grtz,
Yuri
SIII 109D