die 91.12 is de diameter in mm waarin deze zuigers zijn geleverd. De 030 is de 'overmaat' aanduiding (0.03 inch).
Als je echt alleen de zuigerveren wilt vervangen heb je veren nodig voor de 030 overmaat.
Heb je voeler maatjes? dan kun je als indicatie eens de zuigers ondersteboven in de cilinder laten zakken tot ca 1,5 cm onder de blok rand en dan met een voelermaatje kijken hoeveel ruimte er is tussen de zuiger en de cilinderwand. Als je de 0,20mm voelermaat er tussen krijgt, zou ik verder gaan dan alleen nieuwe zuigerveren (je zit dan buiten de toegestane tolerantie van landrover, voor overmaats zuigers is dat 0,157mm). Als je de 0,15mm er nog tussen krijgt en de 0,20mm niet meer, dan zit je op het randje
1,5 cm onder de blokrand, omdat je daar de grootste slijtage in de cilinders kunt verwachten (in ieder geval was daar bij mij de grootste slijtage en die slijtage was groot genoeg om morgen bij de revisieboer mijn naar 020 overmaat opgeboorde onderblok op te halen
)
Als je inderdaad teer uit de carter hebt opgevangen.... Heb je het blok nog in de laro zitten?