Het was een SUPERDAG.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
gerbrand

Het was een SUPERDAG.

Bericht door gerbrand »

Iedereen weer rijdend thuis gekomen ?
Het was zeker voor herhaling vatbaar.
Robman

Re: Het was een SUPERDAG.

Bericht door Robman »

Ja echt wel , Eerst een zeer groot compliment voor de initiatief nemers
Het was echt een super gave top dag en zeer zeker voor herhaling vatbaar .
Ik denk dat bepaalde clubs jalours mogen zijn op zo'n opkomst .
Veel mensen ontmoet maar helaas weinig namen onthouden , het waren er ook zo veel .
De gene van wie ik de achter en voor lichtjes heb gekregen , nog zeer bedankt
Volgende keer ben ik er weer bij .
Groeten van Rob uit Nijmegen
( LARO 109 ambulance camper )

Top , Super , doen we nog een keer
Aad G

Bericht door Aad G »

Dat was ik, veel plezier ermee en als je er een paar aan puin rijdt....effe mailen.

Groetjes

Aad Groothuijzen
James

Bericht door James »

Echt super veel prikkers gezien en gesproken hopelijk gauw tot ziens!!
alleen Mike niet gezien jammer genoeg. We spreken elkaar nog wel.
Maarten B

Bericht door Maarten B »

Hoi allen,

Heb alweer een tijdje onder de auto gelegen, het diff. moest eraf om het stompje van mijn kapotte steekas te kunnen verwijderen.

Morgen effe een nieuwe halen en hij is weer klaar voor de volgende geslaagde prikkerdag.

Ik heb door de kapotte as helaas weinig terrein gezien, maar des te meer mensen gesproken. Ook zeker de moeite waard!!

Greetz, Maarten
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee Maarten,

Goed om te horen dat je het stompje er al weer uit hebt. Helaas moet inderdaad meestal het diff eruit en het meeste (klote)werk zit dan nog in de aandrijf as. Morgen nog even monteren en nieuwe kansen!

Groetjes Bowy

PS Een salisbury is echt heel sterk hoor, heb ik vandaag persoonlijk getest
Mike

Bericht door Mike »

Ik was er wel, hoor. Dat stuk langharig tuig dat er rondliep. Toegegeven, er waren errug veel mensen, errug veel LaRo's (vooral groene) en erg veel lol. Waarschijnlijk hebben we gewoon elkaar gemist. Volgende keer beter, nietwaar?
Ed Dinee

Bericht door Ed Dinee »

Zeker super.
Heb niet echt veel gereden omdat het zien ervan
met zoveel auto's ook al een schouwspel was.
Neem bv. de waterbak.
Mooi om te zien wat voor moeite ervoor nodig is (en hulp)
om je eruit te krijgen.
M'n bijrijder (buurman) had de dag van ze leven.
Heb em ook even laten snuiven aan de laro.
Was verbaasd over de kracht die erin zit, alleen de bergjes op/af
vond hij zelf een beetje eng, dus even laten zien dat de laro daar
niet voor terug deinst.
Oke, groetjes en tot de volgende keer.

Ed. Laro 88" (geel) '71.
Hans de Ruiter

Bericht door Hans de Ruiter »

Hee hoi,

Inderdaad een leuke dag. Veel mensen van hier gezien en mee gesproken. Maar eh..... volgende keer neem ik vrouw en kind weer mee, dan is het nog toffer!

Met groet, Hans en een stoffige 110
Yuri

Bericht door Yuri »

Het was echt te gek... Ik stond echt te kijken van de enorme opkomst. Veel mensen een handje geschud maar helaas weer veel namen vergeten. reden temeer om het snel nog eens te de toen.
Leuk, groot terrein. wel een beetje geschrokken van een crossmotor die bijna OP m'n motokap landde. Zou zonde zijn geweest van m'n motorkap.

Ook het vlooienmakt vond ik een erg leuk initiatief. nog een paar leuke lampen aan overgehouden. bedankt Aad G. Arie ook bedankt voor de mooie spiegel. Hij zit er al op.

Speling op m'n swivel ball lijkt verhoplen maar sinds Rilland-Bath hoor ik rechts voor wel een hard tikken geluid tussen de 85 en 90 km/h daaronder en daar boven hoor ik het niet. Het heeft de frequetie van de wielen. wat zou dit kunnen zijn?

zo'n prikkersdag is wat mij betreft ZEKER voor herhaling vatbaar.

grtz,

Yuri

ik ga lekker pitten. ik ben helemaal gaar van alle zon, stof en lawaai van km's maken op de autoweg.

tot de volgend prikkersdag
<b>Berry Weijers</b>

<b>Re: Het was een SUPERDAG.</b>

Bericht door <b>Berry Weijers</b> »

<HTML>Ik sluit mij helemaal aan bij Gerbrand!

Wie had zoveel Land Rover Prikkers verwacht? Aad niet en ik helemaal niet maar het was fantastisch.

Aad, hartstikke bedankt voor het grootste deel van de organisatie! De velen Prikkers die zijn gekomen is jouw beloning geweest. Je hebt het tot in de puntjes georganiseerd, zelfs het prachtige weer had je geregeld...

Op de weg naar Amsterdam begon het al met de verschillende konvooien die je overal vandaan zag komen. Bij het terrein aangekomen leek het Billing in het klein. Zoveel Land Rovers inclusief de verschillende uitstallingen zoals complete tuinuitrustingen en de verschillende stalletjes met skelters, banden, etc.

Helemaal goed!

Blij verrast was ik met de proefexemplaren van de Prikkersticker, Sue bedankt! Aad en Henk Gomera bedankt voor de koffie en voor de rest iedereen bedankt voor jullie komst naar Amsterdam.

Tot een volgende keer,

Berry Weijers
beheerder [landrover.startpagina.nl<];
Sven

Bericht door Sven »

Eerlijk is eerlijk het was een top dag. Ook ik zou niet weten wie ik allemaal gezien heb maar dat maakt niet zo veel uit want ik heb zo het rare idee dat ik jullie nog wel eens tegen ga komen op zo'n dagje.

Gr Sven

gele 109 (ik had er geen dak op zitten)
Plaats reactie