Ik rij tijdelijk in een Defender 90 van een vriendje van me en zoek in de buurt van Den Bosch iemand die me kan helpen. Het remlampje blijft knipperen.
Weet zeker dat het niet de handrem of een los contact is dus moet iets met het remsysteem zijn.
Wie kan hier in regio Den Bosch op korte termijn naar kijken?
Hoor graag.
Michel
Onderhoud Remsysteem Landrover in regio Den Bosch
Re: Onderhoud Remsysteem Landrover in regio Den Bosch
Wat voor 90 is het, welk jaar en wat voor lampje. Ik zou eerst eens naar de remdrukverdeler lijken. En of die sensor goed is. Is in ieder geval niet echt verstandig om door te rijden want voor het zelfde geal is er wel iets mis.
Is je pedaal nog steeds hard en remt hij goed, is je vloeistof nivo goed dan is het eerder een slecht contact of sensor dan kan je wel rijden. Ik woon in Waardenburg, 20 km van Den Bosch en weet wel een beetje van remmen.
Fred101
Is je pedaal nog steeds hard en remt hij goed, is je vloeistof nivo goed dan is het eerder een slecht contact of sensor dan kan je wel rijden. Ik woon in Waardenburg, 20 km van Den Bosch en weet wel een beetje van remmen.
Fred101
Re: Onderhoud Remsysteem Landrover in regio Den Bosch
Remvoering versleten?
Maar neem eens kontakt op mer fred101, gewoon in zijn posting op zijn onderstreepte naam klikken.
Frans Bonnes
Maar neem eens kontakt op mer fred101, gewoon in zijn posting op zijn onderstreepte naam klikken.
Frans Bonnes