Heerlijk, ik kan lekker uitslapen....
De meesten zitten nu alweer in de auto op weg naar A'dam en ik.... neem een kop koffie, geniet van het weer en ga om 12:30 mijn zeil oprollen zodat ik om 13:00 ruim op tijd aan wezig ben. Moeten we vaker doen een evenement dichtbij.
Groet, Jan F.
Uitslapen
Re: Uitslapen
Jij ook al! Heeft z'n voordelen om in Amsterdam te wonen hè?
Ik ga me eens in gereedheid brengen...
Groet Sue en Leopold
Ik ga me eens in gereedheid brengen...
Groet Sue en Leopold
Hoi.
Ik ben van mening dat de volgende dag in het noorden wordt gehouden.... Ben net weer thuis na +/- 180 kilometer met modder bekogeld te zijn door een erg vieze Serious IIA.
Wat een top dag!! Geweldig.
Om jullie gerust te stellen ik zou gerust de volgende keer naar Maastricht rijden, want dit wil je voor geen goud missen.
Allen die dit geregeld hebben en aanwezig waren:
BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE DAG!!!
Groet, Sander
Serie IIA Ambu "De Weduwe"
Ik ben van mening dat de volgende dag in het noorden wordt gehouden.... Ben net weer thuis na +/- 180 kilometer met modder bekogeld te zijn door een erg vieze Serious IIA.
Wat een top dag!! Geweldig.
Om jullie gerust te stellen ik zou gerust de volgende keer naar Maastricht rijden, want dit wil je voor geen goud missen.
Allen die dit geregeld hebben en aanwezig waren:
BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE DAG!!!
Groet, Sander
Serie IIA Ambu "De Weduwe"
Sorry voor het ongemak volgende keer mag jij voorop rijden?
Was me een waar genoegen!
Groetjes Bowy
Ps In Groningen (Siddeburen/Eemshaven) is ook een zeer geschikt terrein voor dit soort prikkerdagen!!!
Was me een waar genoegen!
Groetjes Bowy
Ps In Groningen (Siddeburen/Eemshaven) is ook een zeer geschikt terrein voor dit soort prikkerdagen!!!