ot; boeven zijn het

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
kiepke

ot; boeven zijn het

Bericht door kiepke »

vannacht ik lag net zo lekker te dromen van een defender hoor ik een auto stationaar draaien ,klopte al niet wand ik reed zo trots als een kanariepiet zonder oorbellen in de defender. dus ik werd wakker ook mede door het gerammel van metaal vervolgens krak , nee he weer inbrekers ik mijn bed uit bril op lamp aan gordijn open ik kijk, hun kijken terug ikke foto toestel halen ik fotos maken hun gewoon door gaan met laden van spullen waren met 4man bivak mutsen, op eentje op straat op de uitkijk met telefoon aan zijn oor anderen waren binnen hard reden ze weg en met mijn disco kan ik ze niet bijhouden ik filmen hoe ze weg rijden met hun bmw 5-serie uit 89-90 ken xv - nog iets politie en eigenaar van de winkel die onder mij zit gearriveerd verklaring afgegeven en mijn camera vandaag terug gekregen en ze konden er niks mee doen jammer weer gevaar gelopen voor niks deze keer waren ze niet bang voor mij , vind ik vreemd ben toch best eng en mijn waakhond heefd gewoon doorgeslapen misschien moet ik dat volgende keer ook maar doen

mvg wim
Rolandrover

Re: ot; boeven zijn het

Bericht door Rolandrover »

Heldhaftig nachtje Wim!

jammer van het resultaat betreft de rechtsgang
maar gelukkig hebben ze je Disco niet meegenomen!

gr,

Roland

Die ook regelmatig achter boefemensen aan heeft gezeten.
kiepke

Re: ot; boeven zijn het

Bericht door kiepke »

nee gelukkig nietmijn disco anders was ik boos geworden alleen jammer van het gegeven dat hun dat ook weten dat ze toch niet gepakt worden

mvg wim
Plaats reactie