JJAAAAAAAA!!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Mike

JJAAAAAAAA!!!

Bericht door Mike »

Dames en heren;

Na wat financien heen en weer te hebben geschoven, belletjes gepleegd, schulden ingelost en wat huurmoorden gepleegd kan ik nu zeggen (trommelgeroffel aub):

Ik ben aankomend zaterdag trotse eigenaar van een heuse 109 (inderdaad Dennis, die ex-engelse)! Ik zal nu dus ophouden met zeuren dat ik er eentje wil hebben. Ik ben in de spontaniteit van het moment helaas vergeten om er foto'tjes van te maken (sorry Jorrit).

Nu alleen dat ding thuis krijgen, dan is alles (voorlopig) compleet. Als er mensen zijn die ideeen, adressen of apparatuur hebben om mijn groene monster thuis te krijgen, dan hoor ik dat uiteraard ontzettend graag.

Goh.. En dat zonder te schreeuwen..

Groetjes,

Mike
Aad G

Re: JJAAAAAAAA!!!

Bericht door Aad G »

Gefeliciteerd, maar hoe bedoel je thuis krijgen ???

Moet ie nog gebouwd worden ? staat ie in god nows where ?

uitleg graag
Disco

Bericht door Disco »

Hartstikke gefeliciteerd. Nu even een vraagje wanneer is nu de grote bbq in Spaarwoude? Ja als je wat beloofd moet je het ook nakomen. Uiteraard mag je even wachten tot het weer wat zomerser is (kan jij in de tussentijd sparen voor al het vlees, brood en alles wat met een bbq te maken heeft). En natuurlijk sparen voor al het onderhoud dat nu eenmaal bij een laro hoort.
Groetjes Theo Kaufmann/Disco(nog niet voor de derde keer pappie)
Arie

Bericht door Arie »

Hoi Theo,

Houdt ze het nog uit tot zondagavond? of ga je morgen niet?.
een Ty-rappje wil nog wel eens helpen.

grtz,
Arie
SIII 88 enz
Ook 2 x pappie
SirMartin

Bericht door SirMartin »

Je mag mijn wielen wel even lenen...

Martin
Mike

Transport en vlees..

Bericht door Mike »

Hij staat in Purmerend bij Knook. Aangezien het geen kenteken heeft (en er aardig wat pliessie rondrijdt), en een tijdje stilgestaan heeft moet het beestje een liftje krijgen. Zij het op een aanhanger danwel gesleept.

As for the barbie.. Aangezien ik niet weet hoeveel mensen er komen, lijkt het me verstandig om allemaal zelf een beetje mee te nemen. Ik weet het, erg flauw van me, maar het is eigenlijk gewoon een bijzonder groot excuus om een feestje te vieren. Hopelijk rijdt mijn LaRo dan.

Benzoblijbenzoblijbenzoooooblijijij!
Aad Koene

Re: Transport en vlees..

Bericht door Aad Koene »

Mike,

Gefeliciteerd met de overwinning op het financieel dillema en met de aanschaf van je 109.

Je zult hem op een ambulance moeten vervoeren of aan het sleutelen vóórdat je gaat slepen (als je gaat slepen moet de achterste aandrijfas ertussenuit anders gaat de boel kapot).

Jongens,

Steun Mike een beetje, hij is waarschijnlijk blut en anders binnenkort.
Maak er een Amerikaanse BarBQ van en neem allemaal wat mee.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Maarten B

Bericht door Maarten B »

He Mike,

Gefeliciteerd met je aankoop. Nu heb je tenminste een plek om je 'official membership'-priksticker op te plakken!!
Staat dan toch stukken beter op jouw eigen Land Rover dan op een of andere S*z*k*-motorfiets!
Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!!

Greetz, Maarten
The vreselijk shiny No Mud

Bericht door The vreselijk shiny No Mud »

Is het raadzaam dat we voor Mike allemaal een balletje of een stokkie sateh meenemen want er gaan toch wel wat muntjes zitten in zijn auto.

Jan
Mike

Bericht door Mike »

Yamaha eigenlijk.. Maar je hebt gelijk.
110

Brengen: hulp of Knook

Bericht door 110 »

Mike,

als jij een ambulance kan regelen, dan wil ik best wel even naar Knook rijden. (ik woon in Haarlem)
Maar willen ze hem niet even brengen ? Ze hebben bij Knook toch zo'n haast met opruimen ?

Succes
ernst-jan

Bericht door ernst-jan »

heee,gefeliciteerd.
welkom bij de club en nog veel sleutel vrije dagen.
geniet van het landrover gevoel
Plaats reactie