voor zondag: lierkabel - 27mc
voor zondag: lierkabel - 27mc
Ik zoek nog een lierkabel (30 meter 8 m/m) en een 27 mc bakkie met antenne, wie heeft er nog iets dergelijks liggen?
neem het eventueel zondag mee naar Amsterdam, dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk!!!!!!!!!!! (m'n rangie nog wel)
Tot zondag! Rangie.
neem het eventueel zondag mee naar Amsterdam, dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk!!!!!!!!!!! (m'n rangie nog wel)
Tot zondag! Rangie.
Re: voor zondag: lierkabel - 27mc
Ola Ronaldo!
Ik heb nog een 27mc bakkie, een PRESIDENT-LINCOLN, kompleet met antenne en microfoon. Is een prima ding en is te koop. Op marktplaats.nl kom je dit model tegen tussen de 150 en 200euro. Als je geintereseerd bent neem ik hem mee.
Adios Henk.
Ik heb nog een 27mc bakkie, een PRESIDENT-LINCOLN, kompleet met antenne en microfoon. Is een prima ding en is te koop. Op marktplaats.nl kom je dit model tegen tussen de 150 en 200euro. Als je geintereseerd bent neem ik hem mee.
Adios Henk.
En je zou op 't eiland zitten,
Zeker posting gemist.
Leuk.
Jan November Oscar Malibu Utrecht Drutttemeknuppel
Zeker posting gemist.
Leuk.
Jan November Oscar Malibu Utrecht Drutttemeknuppel
Jan,
je moet de postings wel goed lezen,
We weten allemaal, met uitzondering van jou blijkbaar, dat Henk z`n baas het niet goed vond dat hij naar zijn eiland ging en daarom is Henk zondag in Amsterdam.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
je moet de postings wel goed lezen,
We weten allemaal, met uitzondering van jou blijkbaar, dat Henk z`n baas het niet goed vond dat hij naar zijn eiland ging en daarom is Henk zondag in Amsterdam.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Tango Oscar Piemeltje
Ik verheug me erop.
Jan
Ik verheug me erop.
Jan
Dan wel een ijzere lierkabel toch zeker anders hebbie d'r als antenne niks aan.
Groeten Theo Kaufmann/Disco geen weeen, Aad ben de sprier verslappers aan't uitproberen
Groeten Theo Kaufmann/Disco geen weeen, Aad ben de sprier verslappers aan't uitproberen
Ik heb zondag een uitschuifbare alu-insteekantenne van 5, á 6 meter bij me,
voor nog beter bereik.
Alleen het bakkie ontbreekt nog.
(Nee , de thermosfles heb ik wel bij me!)
Grtz,
Arie
voor nog beter bereik.
Alleen het bakkie ontbreekt nog.
(Nee , de thermosfles heb ik wel bij me!)
Grtz,
Arie
zou die antenne er toch opzetten, als is het alleen maar voor de show.
TÃÂs natuurlijk geen snorkel maar je moet wel diep gaan willen we je niet terug vinden
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Groeten Theo Kaufmann/Disco
dit is waarschijnlijk 1 met 200 kanalen en 500 watt versterker? bij het zaakje hier "om de hoek" hep ie een nieuw bakkie voor €100,= in een iets lichtere uitvoering. Maar, ik heb jou prijs nog niet gehoord, dus neem maar mee als je nog plaats hebt!!!!!!