Het is tijd om ook maar eens een parts-catalogus aan te schaffen maar ik weet nog niet welke het beste is voor mij. Ik weet wel dat ik een beetje ziek word dat ik onderdelen niet kan benoemen en de nummers er niet van heb.
De keuze is uit :
- Parts Catalogue Land Rover Series 3: 88, 109 & 109 V8
- Parts Catalogue Military Land Rover Series 3 Lightweight 12V en 24V
Welke boeken hebben jullie en welke zijn nuttig voor mij.
Ik heb een lightweight 2.25diesel 88"
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Welk boek
Re: Welk boek
Hoi, ik weet niet of je wat heb aan deze PDFjes. Maar bij elk onderdeel wordt een nummer of in sommige gevallen nummers vermeld (meerdere onderdelen). Je kunt ze downloaden op onze site www.mafra-landrovers.com. Surf naar sleuteltips...
Martijn,
Ik denk dat je ze alletwee nodig hebt. Daarnaast kan ik je nog de Land Rover Series III Optional Equipment parts catalogue aanbevelen. Hier staan in ieder geval de onderdeel nummers van de kachel, oliekoeler en nog een paar zaken in.
Mvrgr, Hugo
Ik denk dat je ze alletwee nodig hebt. Daarnaast kan ik je nog de Land Rover Series III Optional Equipment parts catalogue aanbevelen. Hier staan in ieder geval de onderdeel nummers van de kachel, oliekoeler en nog een paar zaken in.
Mvrgr, Hugo
Heb vanmiddag in ieder geval echelon boeken besteld.
Deel 1,2,3
Heb verder nog informatie opgevraagt maar dat boek van de lightweight gaat alleen over de benzine modellen.
Ik wacht verdere reacties af.
Groet,
Martijn
[landrover.startpagina.nl]
Deel 1,2,3
Heb verder nog informatie opgevraagt maar dat boek van de lightweight gaat alleen over de benzine modellen.
Ik wacht verdere reacties af.
Groet,
Martijn
[landrover.startpagina.nl]