info route naar A'dam voor allen
info route naar A'dam voor allen
de noord en oost groepen hebben al afgesproken om rond 1200 uur bij muiden ( de hackelaar) elkaar te ontmoeten, is het een idee voor mensen die ook die kant opgaan en voor wie het niet te ver om is om ook daar aan te sluiten?
laat even weten wie er rond 1200 uur op de hackelaar willen zijn, dan kunnen we de neuzen tellen en hoeven niet onnodig lang te wachten op degene die niet komt.mocht je te laat komen, grijp je je mobiel en belt mij even op : 06- 244 009 56. dan overleggen we of nog moeten wachten of gaan rijden met de reeds verzamelde meute.
Hmm, ik geloof dat ik me erg leiderig opwerp...
ondergetekende geeft geen enkele garantie dat we op tijd op de plaats van bestemming zullen arriveren,
ondergetekende neemt geen verantwoording voor gestolen of beschadigde goederen
in het verleden behaalde successen of winsten kunnen niet voor de toekomst gegarandeerd worden
lees voor gebruik de bijsluiter. de voetenlucht van ondergetekende kan de rijvaardigheid beinvloeden, wees voorzichtig met het benedenwinds zich te begeven van ondergetekende
janzzen en de rode dame
een beetje speedy maar goed gestemd
laat even weten wie er rond 1200 uur op de hackelaar willen zijn, dan kunnen we de neuzen tellen en hoeven niet onnodig lang te wachten op degene die niet komt.mocht je te laat komen, grijp je je mobiel en belt mij even op : 06- 244 009 56. dan overleggen we of nog moeten wachten of gaan rijden met de reeds verzamelde meute.
Hmm, ik geloof dat ik me erg leiderig opwerp...
ondergetekende geeft geen enkele garantie dat we op tijd op de plaats van bestemming zullen arriveren,
ondergetekende neemt geen verantwoording voor gestolen of beschadigde goederen
in het verleden behaalde successen of winsten kunnen niet voor de toekomst gegarandeerd worden
lees voor gebruik de bijsluiter. de voetenlucht van ondergetekende kan de rijvaardigheid beinvloeden, wees voorzichtig met het benedenwinds zich te begeven van ondergetekende
janzzen en de rode dame
een beetje speedy maar goed gestemd
Re: info route naar A'dam voor allen
Ola Janzzzen!
Sterk spul hè die ........
Adios Henk
Sterk spul hè die ........
Adios Henk
hou op ,schei uit....
nog effe en ik vlieg met aad mee....
janzzzzzoef
nog effe en ik vlieg met aad mee....
janzzzzzoef
"Vlieg met me mee, met de regenboog mee......
Heb gezien dat pillen een eurootje of drie zijn in Amsterdam.
Ideetje? Ideetje voor nog een kraampje naast die rokjeskraam, links van die gehoorapparatenmeneer??
Xjantc
Heb gezien dat pillen een eurootje of drie zijn in Amsterdam.
Ideetje? Ideetje voor nog een kraampje naast die rokjeskraam, links van die gehoorapparatenmeneer??
Xjantc
en weet je nou wat het allermooiste is aan het hele verhaal.....
ziektenkosten verzekering betaald mee!!!!
ik heb er helaas niet genoeg voor allemaal, dus ik heb geen kraampje en eet ze dus maar zelf allemaal op.
janzzzzzoef
ziektenkosten verzekering betaald mee!!!!
ik heb er helaas niet genoeg voor allemaal, dus ik heb geen kraampje en eet ze dus maar zelf allemaal op.
janzzzzzoef
Ola Janzzzzzzzzzzzzen!
Hoeveel p.k. zou het op leveren als je wat in je rooie dame zou mikken?
Adios Henk
p.s. Pas op voor wheelspin
Hoeveel p.k. zou het op leveren als je wat in je rooie dame zou mikken?
Adios Henk
p.s. Pas op voor wheelspin
geen idee, maar de gedachte er aan alleen al is beangstigend, en DAT kan ik nu net effe niet hebben >-]