Lier

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Roony

Lier

Bericht door Roony »

Prikkers,

heeft een van jullie ervaring met soer b.v.? Deze biedt lieren aan tegen lage prijzen zie onder andere: [www.soer.nl]
weet iemand of dit goed spul is en of dat past op een 109d exl?

Groeten, Roony (vanuit een zonovergoten madrid :-))
Roony

Re: Lier

Bericht door Roony »

Sorry het adres kan ik niet doorlussen, ze staan onder aanhangwagen onderdelen.

Groeten, Roony
RoadRocket

Bericht door RoadRocket »

<a href="[www.soer.nl];
Laurens Bakx

Bericht door Laurens Bakx »

Dag Roony,

Wat verwacht je zelf van de lier ?
Ga je hem dagelijks gebruiken of 1x per jaar ?
Hoe extreem rijd je met de 109 ?

Een 109 is natuurlijk al aardig aan het gewicht.
Dus ik zou niet te krap gaan zitten qua trekkracht.
Ik kan niet op je bankrekening kijken maar het zou zonden
zijn als je een lier koopt en er vervolgens niet lang plezier van hebt.

Het voordeel van een bekend merk is natuurlijk de reserve onderdelen.

Kijk anders even op de website van bowy voor een vergelijkend warenonderzoek
betreffende lieren.

Succes.

Groeten Laurens

[megamannen.web-log.nl]
erwin

Bericht door erwin »

weet dat in de binnenkant van de relaiskast tmax stickers staan. Volgens mij gewoon een t max lier en dan is dat niet duur voor dat geld dacht ik!
inderdaad...........hoe en hoeveel denk je hem te gebruiken, voor af en toe is dit volgens mij niet verkeerd!
Rangie

Bericht door Rangie »

15 meter kabel is wel wat weinig, volgens mij heeft er 1 van de "grote" leveranciers óók een aanbieding met een t-max lier (9500) incl een lierpakket.

Groeten Rangie
Frank B

Bericht door Frank B »

Is dit nu wel echt een lier van T-Max? Je ziet wel vaker no-merk lieren voor niet te veel geld. Lijken inderdaad erg op de lieren van T-Max, maar zijn het echt dezelfde? T-Max is namelijk wel een goed merk uit Australië. Ik betwijfel of ze echt hetzelfde zijn. Wie weet het precies?
Laro

Bericht door Laro »

Ik ben zelf bezig geweest om lieren uit China te importeren en wat er ook gezegd wordt, T-max lieren komen ook gewoon uit China.

Wil niet zeggen dat het een slechte lier is. Ik heb zelf een 12V 12000lbs op een Discovery staan. Gebruik 'm één keer in de maand tijdens offroad evenementen en dan meestal een keer of 5 per dag. Het is geen snelheidsmonster zoals de Warn, maar trekt wel veel.
erwin

Bericht door erwin »

Ik heb zo'n lier van Soer. Er staan inderdaad tmax plaatjes op de relais kast. Nogmaals............in de relais kast. Niet op de lier zelf. Op mijn lier zit trouwens gewoon 29 meter kabel..........
wim

Bericht door wim »

Zag trouwens dat ze bij de recreatieve/sleepkabelshop tegenwoordig ook lieren verkopen en daar allereerst al 10% korting geven. Maar het merk lier van hun ken ik niet.
Plaats reactie