gezocht: 6 cilinder
gezocht: 6 cilinder
ik ben op zoek naar een serie 3 109 stationwagon 6 cilinder (met originele motor) Het moet wel een opknapper zijn!!! wie weet er eentje te staan.
mvg Eelco
mvg Eelco
Re: gezocht: 6 cilinder
Eelco,
Als ik jouw was zou ik doorzoeken naar een 4 cylinder of, als je een 6 cylinder wilt vanwege het vermogen, naar een V8.
Zie hieronder eerdere berichten over de Land Rover 6 cylinder:
[www.prikpagina.nl]
[www.prikpagina.nl]
[www.prikpagina.nl]
Je zult zien dat er voor en tegenstanders van de kwaliteit van deze motor zijn. Mooi is te zien dat de voorstanders stuk voor stuk aangeven dat de 6 cylinder een motor is die veel onderhoud nodig heeft en dat er meer slechte dan goede kwaliteit van rond rijden.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [landrover.startpagina.nl]
Als ik jouw was zou ik doorzoeken naar een 4 cylinder of, als je een 6 cylinder wilt vanwege het vermogen, naar een V8.
Zie hieronder eerdere berichten over de Land Rover 6 cylinder:
[www.prikpagina.nl]
[www.prikpagina.nl]
[www.prikpagina.nl]
Je zult zien dat er voor en tegenstanders van de kwaliteit van deze motor zijn. Mooi is te zien dat de voorstanders stuk voor stuk aangeven dat de 6 cylinder een motor is die veel onderhoud nodig heeft en dat er meer slechte dan goede kwaliteit van rond rijden.
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [landrover.startpagina.nl]
wat zoe je precies van deze auto want ik heb nog het een en ander van en 6 cil. liggen. Ik heb namelijk zelf een twede 6 cil. erbij gekocht voor wat onderdelen en verkoop nu de rest....
Ik zal mij maar onthouden van commentaar.... ben nu inderdaad bezig met mijn derde motor (waarvan twee 6 in lijn motoren) mar desondanks... ben ik er nog steeds een echte fan van..
Ik heb nog een lopend 4 cilinderblok ter overname staan. Hij is omgebouwd naar gas en die komplete gasinstallatie mag je er zo bij hebben. Ik ben op zoek naar een dieselblok.
Noud109
Noud109
ben al een poos aan het over en weer mailen, kwam er inderdaad ook achter en heb een lange lijst met waarschuwingen achtergelaten... hoewel ik nog streeds zweer bij deze motoren.