We willen onze 110 overspuiten in een klassieke oude Laro kleur. Nu zag ik laatst in Engeland een echte klassieke larokleur, een soort grijsblauw (met een tint groen). Op de site van Stephen Hull (http://www.stephen.hull.btinternet.co.uk) zie ik deze kleur niet. Ook een andere mooie kleur als de klassieke, bleke olijfgroen staat niet op zijn 'old color chart'.
Bovendien moeten we het dan nog vertalen naar een RAL code voor de lak hier.
Wie kan ons hiermee helpen?
Kleurcode
Re: Kleurcode
Hallo Jasper,
Volgens mijn parts catalog (voor series III) zijn er een aantal kleuren die van toepassing kunnen zijn. Je zegt "grijsblauw met een tint groen". Ik denk dat je bedoeld Pastel Green RTC4041A. Dit is het officiele onderdeelnummer van Land Rover. Als je je auto in een originele kleur wilt hebben voor een 110, dan moet je achter in de parts catalog kijken.
De andere kleur die jij bedoeld is denk ik Bronze Green RTC4042A. Voor de 109V8 is ook nog Java Green RTC4039A gebruikt.
Succes ermee
Andre
Volgens mijn parts catalog (voor series III) zijn er een aantal kleuren die van toepassing kunnen zijn. Je zegt "grijsblauw met een tint groen". Ik denk dat je bedoeld Pastel Green RTC4041A. Dit is het officiele onderdeelnummer van Land Rover. Als je je auto in een originele kleur wilt hebben voor een 110, dan moet je achter in de parts catalog kijken.
De andere kleur die jij bedoeld is denk ik Bronze Green RTC4042A. Voor de 109V8 is ook nog Java Green RTC4039A gebruikt.
Succes ermee
Andre
Ha Andre,
Dank! Hoe kom ik aan zo'n Series III parts catalog? Die zat niet bij mijn (ex-leger) laro. Zijn ze op het net te zien? Het leek me juist leuk een oude kleur te gebruiken, dus geen 110 kleur.
groet,
Jasper
Dank! Hoe kom ik aan zo'n Series III parts catalog? Die zat niet bij mijn (ex-leger) laro. Zijn ze op het net te zien? Het leek me juist leuk een oude kleur te gebruiken, dus geen 110 kleur.
groet,
Jasper
Jasper,
Mijn catalogus heb ik besteld in engeland. In het Land Rover Owner International staan genoeg adverteerders. Kijk op www.lro.com
Ook voor de defender/110 is er een LR catalogus en workshop manual.
Succes,
Andre
Mijn catalogus heb ik besteld in engeland. In het Land Rover Owner International staan genoeg adverteerders. Kijk op www.lro.com
Ook voor de defender/110 is er een LR catalogus en workshop manual.
Succes,
Andre
Bij budget,
Copy (maar van goede kwaliteit) voor 25,00 ex Btw.
Let wel even op dat de prijs van het goede nummer gebruikt wordt !
Succes
Copy (maar van goede kwaliteit) voor 25,00 ex Btw.
Let wel even op dat de prijs van het goede nummer gebruikt wordt !
Succes