rocky moutain
rocky moutain
wie heeft er ervaring met parabollic blad veren van rocky mountain
Ik wil deze onder mijn ambu zetten voor wat meer hoogte en comfort
Ik wil deze onder mijn ambu zetten voor wat meer hoogte en comfort
Re: rocky moutain
Hoi Evert,
Zelf heb ik bij mijn 109 stawag de parabools van Cris Perfect eronder gelegd. Ik vindt ze prima en zeker voor het prijs verschil t.o.v. de tic's. Ik heb de heavy duty uitvoering gekozen maar een belletje met Cris, en hij kan je precies vertellen welke je moet hebben.
Veel suc6 met je zoek tocht.
M.vr.gr.
Robbert
Orange Queen 109"stawag 2.8d 6 cyl
Zelf heb ik bij mijn 109 stawag de parabools van Cris Perfect eronder gelegd. Ik vindt ze prima en zeker voor het prijs verschil t.o.v. de tic's. Ik heb de heavy duty uitvoering gekozen maar een belletje met Cris, en hij kan je precies vertellen welke je moet hebben.
Veel suc6 met je zoek tocht.
M.vr.gr.
Robbert
Orange Queen 109"stawag 2.8d 6 cyl
Is dit nu waar?
Weet dat TIC dit graag beweerd, maar welke fabrikant doet dat nu niet.
Heeft iemand hier toevallig echt ervaring/feiten over?
Groet, Wilberth
heb zelf rocky's maar er nog er nog geen meter mee gereden want project schiet niet echt op.
Weet dat TIC dit graag beweerd, maar welke fabrikant doet dat nu niet.
Heeft iemand hier toevallig echt ervaring/feiten over?
Groet, Wilberth
heb zelf rocky's maar er nog er nog geen meter mee gereden want project schiet niet echt op.
Ik heb nu zo'n 3 jaar RM eronder zitten, dagelijks woon/werkverkeer in mijn 88.
Geen centje last en pijn gehad ervan

Grtz,
Arie
Wij hebben eens een man bij ons gehad en die onder zijn serie III rocky mountains staan. Hij was er helemaal niet tevreden over, volgens hem was hij niet eel zachter als ervoor, geen verdere wiel uitslag en hij stond ook niet een klein beetje hoger.
Bij de parabolen van TIC heb je dit wel allemaal, je hebt ook een eel goede service en de parabolen zijn echt van een zeer degelijke kwaliteit.
Ze zij misschien wel iets duurder maar ik vind dat je beter een beetje meer geld kan uitgeven voor goede dan wenig uitgeven en er van mindere kwaliteit hebben.
Bij de parabolen van TIC heb je dit wel allemaal, je hebt ook een eel goede service en de parabolen zijn echt van een zeer degelijke kwaliteit.
Ze zij misschien wel iets duurder maar ik vind dat je beter een beetje meer geld kan uitgeven voor goede dan wenig uitgeven en er van mindere kwaliteit hebben.
Ola Alain,
Misschien dat ze in Belgie mindere kwaliteit hebben geleverd, maar hier is daarvan niets te merken hoor
En bij mijn Series had ik wel degelijk zachtere vering, verdere wieluitslag en hij stond ook iets hoger op z'n poten.
Denk dat jouw manneke verzuimd heeft gelijkertijd gasgevulde schokbrekers erbijteplaatsen. Daar klinkt het wel een beetje naar.
Grtz,
Arie
Misschien dat ze in Belgie mindere kwaliteit hebben geleverd, maar hier is daarvan niets te merken hoor
En bij mijn Series had ik wel degelijk zachtere vering, verdere wieluitslag en hij stond ook iets hoger op z'n poten.
Denk dat jouw manneke verzuimd heeft gelijkertijd gasgevulde schokbrekers erbijteplaatsen. Daar klinkt het wel een beetje naar.
Grtz,
Arie
ik lees het al nou british 4x4 is nu ook dealer en rob zegt dat het goed is dan ga ik er blind op heb ze dus net gekocht
Ik heb sinds deze kerst RM's onder mijn Series III 88, aangevuld met gasschokbrekers en gelijk maar 109 velgen en BF Goodrich AT banden.
Jaja, toe maar. Alsof je een emmer leeggooit. Maaaaaaarrrrrrrrrrr ..... ik ben DIK DIK DIK tevreden!! Hendrik Swane heeft me geadviseerd en we hebben samen de klus geklaard (Hendrik, ff vangen, dat is dan 5% op al je nieuwe klantjes!
)
Jaja, toe maar. Alsof je een emmer leeggooit. Maaaaaaarrrrrrrrrrr ..... ik ben DIK DIK DIK tevreden!! Hendrik Swane heeft me geadviseerd en we hebben samen de klus geklaard (Hendrik, ff vangen, dat is dan 5% op al je nieuwe klantjes!

Volgens mij staat er ook een heleboel over geschreven in het archief.......................
Ik rij al jaren met TIC+polybush in combinatie met nastelbare koni schokdempers onder mijn 109 stawag. Ik ga volgas over de verkeersdrempels e.d. De verbetering is enorm. Vergelijkbaar met schroefveren van een defender, maar dan stabieler.
Johan
Johan
Ik heb in mei 2005 met Paul van TIC gebeld voor veren voor mijn Forward-Control, leuk gesprek, veren uitgezocht. Ik zou nog wat horen wanneer ze binnen zouden komen. Met periodiek vragen naar de status zit ik nu nog te wachten.
Ben niet helemaal blij met TIC.
Ben niet helemaal blij met TIC.