Luitjes,
Gisteren een bere interessante dag gehad.
Ik heb namelijk in diversen mappen rond mogen neuzen naar oud materiaal over
Landrover en Range Rover.
Hierin zag ik volgens mij een van de eerste folders van landrover uit 1948 in het engels en de eerste folders uit 1949 in het nederlands.
Wie weet wanneer Landrover begonnen is.
Ook zag ik wel 100 oude foto's van Landrover.
Als jullie geintereseerd in de oude fotos bestaat de mogelijkheid dat ik deze
mag scannen. Ik kan deze foto's dan op 1 van mijn websites zetten.
[www.rover-v8.nl]
helaas duurt dit wel 14 dagen.
Graag hoor ik van jullie of dit interessant is.
Rene W. V8
[www.roversd1.nl]
[www.rover-v8.nl]
[www.rover-v8.nl]
[autos.groups.yahoo.com]
[autos.groups.yahoo.com]
[autos.groups.yahoo.com]
De eerste folders van de Land Rover en Range Rover.
Re: De eerste folders van de Land Rover en Range Rover.
Lijkt me heel leuk die oude foto's eens te zien.
Mvg
Rien
Mvg
Rien
Re: De eerste folders van de Land Rover en Range Rover.
Erg interessant!
Zie over het begin van Land Rover deze thread:
[www.prikpagina.nl]
Zelf verzamel ik folders over de Land Rover. Ik heb er nu zo'n 350 die ik gaandeweg aan het scannen ben, waarna ik ze op mijn website zet *.
Naar mijn indruk heb ik die oudste folders van de Land- en de Range Rover, maar wellicht kun je aan scans komen van materiaal dat ik nog niet bezit en mag ik dat dan aan mijn site toevoegen? Mijn site wordt wereldwijd heel veel bekeken; vaak vanuit zo'n 60 verschillende landen per maand.
Hermen
* [www.landrover.vlothuizen.nl]
Door een zeer obscuur technisch probleem ligt op dit moment de server plat. Inmiddels is duidelijk wat het probleem is en waarschijnlijk doet 'ie het morgen of overmorgen weer.
Zie over het begin van Land Rover deze thread:
[www.prikpagina.nl]
Zelf verzamel ik folders over de Land Rover. Ik heb er nu zo'n 350 die ik gaandeweg aan het scannen ben, waarna ik ze op mijn website zet *.
Naar mijn indruk heb ik die oudste folders van de Land- en de Range Rover, maar wellicht kun je aan scans komen van materiaal dat ik nog niet bezit en mag ik dat dan aan mijn site toevoegen? Mijn site wordt wereldwijd heel veel bekeken; vaak vanuit zo'n 60 verschillende landen per maand.
Hermen
* [www.landrover.vlothuizen.nl]
Door een zeer obscuur technisch probleem ligt op dit moment de server plat. Inmiddels is duidelijk wat het probleem is en waarschijnlijk doet 'ie het morgen of overmorgen weer.