Route Maastricht-Amsterdam

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Aad Koene

Route Maastricht-Amsterdam

Bericht door Aad Koene »

Beste Prikkers,

Aanstaande zondag, 23 maart, is het dan eindelijk zover:

DE LANDROVER.PAGINA.NL PRIKKERSDAG

Om iedereen in de gelegenheid te stellen mee te rijden en aan te haken en in konvooi naar Amsterdam te rijden hebben we 5 hoofdroutes opgezet.
Onderaan deze posting vindt je alle gegevens over deze route en de contactpersoon.
Neem contact op met de rit coordinator via dit Prikbord. per e-mail of per telefoon (hou er rekening mee dat de meeste overdag gewoon werken) en spreek het een en ander met elkaar af.
Het is niet de bedoeling dat konvooien door dorpen en steden gaan rijden, dus spreek plaatsen af aan de snelweg.
Haak in zodra je het konvooi langs ziet rijden (als een konvooi van de weg afmoet op je op te pikken duurt de rit 3x zolang)

Een aantal tips over konvooi rijden:
- houdt rekening met elkaars snelheid, de langzaamste bepaald de snelheid van het konvooi
- houdt voldoende afstand met name bij uit- en invoegstroken
- hinder andere weggebruikers niet
- zorg voor gereedschap in verband met calamiteiten
- neem een mobieltje en/of 27Mc mee
- als er 1 pech krijgt zorg dat die hulp krijgt van één auto, stop allemaal bij een parkeerplaats als de reparatie snel verholpen is of rij door met de groep. De anderen rijden dan weer samen op

Een aantal tips voor diegene die het terrein in gaan:
- Zorg voor je eigen bergingsmateriaal (sleeplint/kabel, D-haken enz)
- Zorg dat je een bezem en schep in de wagen hebt en gebruik het ook vóórdat je het terrein verlaat
- Hou afstand in het terrein, een auto kan achteruit komen
- Hang bij lieren een kleed, jas of lint over de lierkabel en hou omstanders uit de buurt
- Heb je geen terreinervaring meld dat dan even; we helpen je graag op weg
- Denk om je eigen, maar vooral ook om een andermans veiligheid

KONVOOI INFORMATIE:

Coôrdinator: Vincent Slangen *ma en di geen computer dus telefonisch reageren
Mobiel nummer 06-21224095
Vertrekpunt Maastricht
Route in overleg

Centraal mobiel nummer (alleen voor calamiteiten): 06-17290695 (Aad Koene)

Tot 23 maart!!

Aad Koene (mede namens Berry Weijers)
Yuri

Re: Route Maastricht-Amsterdam VRAAG OVER PRIKKERSDAG

Bericht door Yuri »

algemeen vraagje over de prikkersdag,

zouden we ook VOOR 13:00 op het terrein terecht kunnen. is misschien leuk voor de mensen die van ver komen. ik kan me nl voorstellen dat het anders een erg korte bijeenkomst wordt in verhouding met de total reistijd...

Maastricht : totaal 5-6 uur in de auto???

grtz,

Yuri
SIII 109D
Boxtel

p.s.
mijn voorstel voor het aanhaken bij de zuidelijk colone:

een paar tankstations (langs de A2) waar we op een bepaalde tijd afspreken en eventueel ff kunnen afblazen mocht dat nodig zijn.

ergens bij:

Eindhoven

Den Bosch (bv De Lucht)

Utrecht
Aad Koene

Re: Route Maastricht-Amsterdam - antwoord

Bericht door Aad Koene »

Yuri,

Dat is natuurlijk mogelijk maar doe dat in overleg met de konvooi coordinator.
Als er een te groot verschil is in gewenste vertrektijd kan natuurlijk altijd een 2e konvooi gecreeerd worden, maar nogmaals doe dat in overleg met elkaar.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Dave

Re: Route Maastricht-Amsterdam

Bericht door Dave »

Hallo,

Het is inderdaad een goed idee om voor alle mensen die uit limburg vertrekken, in Eindhoven samen te komen. We moeten toch die richting uit.
Ik zal morgen eens met Vincent bellen om enkele afspraken te maken. Misschien zet ik ook vast de tijd en precieze plaats van de samenkomst op het internet.

Groeten,

Dave Frencken.
Dave

Re: Route Maastricht-Amsterdam

Bericht door Dave »

Hallo,

Ik had geen geduld om tot morgen te wachten dus heb ik maar vast gebeld.
Zeer waarschijnlijk wordt onze ontmoetingsplaats ergens in de buurt van Eindhoven.
Vincent weet het ook nog niet zeker.
Aanstaande vrijdag verwacht ik een telefoontje van hem, dus dan weet ik meer.

In ieder geval tot aanstaande zondag.

Groeten,

Dave Frencken.
Vincent

Route en stopplaatsen Maastricht Amsterdam!!!!!

Bericht door Vincent »

Hallo allemaal,

Er schijn een stuk minder Animo te zijn vanuit het zuiden dan ik verwacht had, en dat terwijl limburg toch de meeste heuvels in ons land heeft en je zou verwachten dat Landrovers toch wel er in waren hier, niet dus. Ok Sinds er maar twee personen zijn mij, uitgezonderd, die op de zuidelijke collone aansluiten op het moment, heb ik twee stopplaatsen in gedachte.

de eerste is voor Dave uit Blerick,

om 10.30 uur bij motel v/d Valk in Eindhoven, na knooppunt Leenderheide is dit geloof ik de derde afslag op de autoweg. Daar zal ik om die tijd op het parkeer terein wachten. Te herkennen aan een donkerblauwe Dodge Ram van (ja helaas maar mijn Laro is nog niet klaar)

De tweede stopplaats (voor Gerben) is bij De Lucht (parkeerplaats dus niet koffie gaan zitte drinken he) net voorbij Utrecht west geloof ik. Ik zal daar als het goed is om 12.00uur arriveren samen met Dave.

Neem aub, zoals al door Aad verzocht een GSM mee, mocht er onderweg iets zijn kunnen we altijd contact met elkaar opnemen.

Mochten er nog mensen zijn die willen aansluiten laat het even tijdig weten.
Groetjes en tot zondag
Vincent
Vincent

O ja

Bericht door Vincent »

Oh ja even vergeten

Ik neem een vrouw mee (helemaal vrijgezel) dus voor diegenen die intresse hebben. Ze zet prima koffie, alleen ze wil voor zondag geen rood rokje aantrekken.

Groetjes Vincent
Vincent

Sorry Yuri ik was je vergeten

Bericht door Vincent »

Ok nog een keer,

Yuri is het voor jou een probleem om bij v/d Valk Eindhoven af te spreken. En over jou vraag om onderweg ergens koffie te drinken, dat vind ik een goed plan, maar mocht iedereen daar mee instemmen, dan zou ik wel overal graag een half uurtje eerder afspreken. Kijk iniedergeval allemaal Zaterdag nog even op het prikbord, voor eventuele wijzigingen, misschien gaan er tegen die tijd nog meer mensen mee, waardoor het "reisschema" iets aangepast zal moeten worden.

Vincent
Plaats reactie