Ik verheug me op volgende week zondag, DE PRIKKERDAG, 23 maart

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
The green no mud

Ik verheug me op volgende week zondag, DE PRIKKERDAG, 23 maart

Bericht door The green no mud »

Hé PRIKKERTJES,

Kijk nou eens al die reacties;
Een stel zotten met een Engels fabrikaat viertal wielen, of het nou uit het jaar kruik is of hedendaagser.
Iemand met een punaise in zijn bibs staat op van pijn en vraagt of er animo is voor een bijeenkomst op een plek waar waarschijnlijk de meeste mensen nog nooit geweest zijn.
Als omschrijving: modder en onverhard, bergen en kuilen, leuk voor beginners. (Dit geldt voor anderen, niet voor mij. red.)
Iedereen vraagt zich af wat voor een vreemde lui ze tegen zullen komen.
Voor heel veel, meestal helaas, mannen is het een overwinning om de partner mee te krijgen en dan heb ik het nog niet over de kinders.
Honden voelen zich wel thuis op dit terrein zolang ze maar zwaarder wegen dan 40 kg. (Dit heeft te maken met het minder snelle voldane gevoel in hun buikje na het eten van een aantal kleinere hondjes)
Alle prikkers vertellen verhalen hoe geweldig het zal zijn, maar zelf weten ze er nog geen reet vanaf daar het een soort EO familiedag lijkt te worden. Ik bedoel dit uitsluiten als zeer positief !!!! Ze hopen dat het geen teleurstelling zal zijn.
De dames vragen zich af of ze hakken dragen wat gepaard dient te gaan met rokjes. Per saldo hebben ze de rokjes van La Gomera al diverse malen voorbij zien gaan toen ze even stiekum op het bord keken.
Iedereen vraagt zich af hoeveel thermoskannen ze in huis hebben en of ze een boedelbak zullen huren voor de plaatselijk gebakken koeken.
Klaarblijkelijk zullen er diverse euro's rollen omdat de onderdelen van heinde en verre aangevoerd worden.
Aad zal een rondleiding geven bij tinkerbell en zal de diesellucht nu echt laten ruiken. Iedereen mag Theo zijn zwarte bontjas aaien, en 3SBaars vragen of hij nog een keertje zo schuin door de modderbak wil gaan zodat we zeker zijn dat het geen trucage was voor de foto. O.k. ik zal driftig rond No Mud lopen zodat er geen vingertjes op de lak komen.
Misschien zijn er mensen die ook Sue's gewei willen voelen of het echt van plastic is, of zojuist zelf geschoten.
Timon ut Zwolle die een werkstuk gaat maken huurt waarschijnlijk de aula af omdat hij met zijn vader's filmcamera mag gaan spelen.
Nou geeft het Timon, écht meer punten als je een werkstuk verrijkt met een aantal spannende videobeelden. (vraag 3SBaars of je bij hem mag inzoomen)
Misschien komt Toyo ook nog en wij dienen in koor drie keer hoera voor hem te roepen. Daarna misschien drie keer boe voor die apen met chokers in de laro van moe.

Berry, dit prikbord is geweldig, Aad, het initiatief voor deze dag is top.
Alle prikkers, ik verheug me erop.

Jan Moesman (nog 8 nachtjes slapen)
SirMartin

Re: Ik verheug me op volgende week zondag, DE PRIKKERDAG, 23 maa

Bericht door SirMartin »

Hoi, gaan we ook kerkelijk zingen met een rockbandje als ondersteuning... soort halleluja night of the promps... Met een koffie leverancier als sponsor ipv heineken.
Nee laat maar ik heb er nog geen voorstelling van ik moet het eerst zien te halen...haha Zal toch 4 uur rijden worden schat ik... minimaal. Dat wordt vroeg weg.
Eerst even kijken in Rilland morgen.. alleen kijken want ik ben nog niet lid van LRCH. Ik zoek nog een rijke (leuke) vrouw om dat voor me te sponseren :-) voor de rest ben ik niet veeleisend hoor.

Martin
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola Modderman!

Het "schoolreis gevoel" is bij jou nog helemaal paraat en das goed. Ik zal van de week nog een paar keer met de blote billen naar buiten gaan om het goede weer af te dwingen als Bowy dat nou ff in het noorden doet dan kan het alleen maar goed gaan. De blubber voorspelling voor de komende dagen is bar slecht, der komt geen spat regen. We gaan een stoffige week tegemoed.

Lukt dat trouwens wel die acht nachtjes slapen of lig je koortsachtig in je bedje te woelen?

Adios Henk
Disco

Halelujah

Bericht door Disco »

Jan diesel opsniuven bij Tinkebel is niet zo erg moeilijk, ze zijn al ruim een uur weg en de auto rijden bij ons in de buurt nog steeds met mistlampen aan.

Trouwens jij blijft me verbazen k'wist niet dat jij dominee was!
We kunnen natuurlijk ook een wedstrijd uitschrijven!
hoeveel modderige handjes gaan er op een groene gepoetste gelikte Range.

Groeten Theo Kaufmann/Disco(op weg naar een heerlijke neut, natuurlijk om de kerkzang te oefenen)
The green no mud

Man, Man Henk 'k heb op m'n nagkassie pillen en een teil jajum.
"t wil niet echt lukken.
Die blote billen, ik weet daar niet zo'n raad mee maar met die stoffige boel wel.
Da's voor mij alleen maar stoffen en weinig poetsen.

Weet je overigens wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen.
Nee natuurlijk.
Ik heb een oud Corgie takelwagentje gekregen (geweldig)
Een set engelse sleutels (het wordt al wat minder)
En als toegift een ?? momentsleutel ??!!??

Holy smoke, wordt het dan toch echt??

Ds. Jan
The green no mud

FF kijken hoor, ik denk, ik denk....................
Een gospel op de melodie van The wild Rover van The Dubliners
Ik heb een Land Rover een heehheele tijd,
Ik verbras al mijn money, als ie maar rijdt,
(ff verder zelf invullen graag)

Overigens is het misschien een idee als je Rijke tussen haakjes zet i.p.v. leuke vrouw.

Ds, Haleluja, Praise the Lord, Jan
SirMartin

Bericht door SirMartin »

Oh.. wil je iets ruilen voor een aangebroken fles Ricard? Dat heb ik namelijk gehad... en 15 euro (de fles was wel vol hoor ik kon het niet meer aan en toen ik van mijn therapeut thuis kwam heb ik er maar aan toegegeven. Het is toch hopeloos allemaal :-) ). Ik zit nog steeds op mijn Land Rover modeletje te wachten dat zou afgelopen dinsdag afestuurt worden... tja de postbezorging is ook niet meer wat het was?

Martin
SirMartin

Bericht door SirMartin »

Leuk deuntje... zet maar op muziek :-) Ah ja rijke tussen aanhalingstekens... vandaar dat er geen vrouw hapt op mijn advertenties op het prikbord van de AH of komen daar alleen beurshandelaren? Marr als ik het tussen haakjes zet dan schiet ik wel mijn doel voorbij... die rijke vrouw dus.Nu is rijk ook een heel relatief begrip en hebben we niet vantevoren een "frame of reference" vastgelegd.
Rijk aan sleutelkennis dan maar?

Ok ik ga me maar eens gereed maken om zo in Rilland te kijken.

Martin
Tom 109

Re
  • Citeer
  • Bericht door Tom 109 »

Ik heb met veel moeite vrij kunnen krijgen dus ik ben ook(met de hele familie)van de partij.
    Nu had ik een vraagje. Wie gaan er allemaal uit de omgeving van Rotterdam.
    Misschien kunnen we dan ergens in de omgeving van Delft op een parkeerplaats afspreken. En dan in collone naar Amsterdam
    Ik hoor wel van jullie.

Tom 109

Rangie (Ron)

Re
  • Citeer
  • Bericht door Rangie (Ron) »

Het zijn hoogstwaarschijnlijk niet allen mannen hoor!!!!!! als het goed is heb ik m'n vrouw (Syl) overgehaald om ook eens mee te gaan 4x4en. k'heb er erg veel zin in, en hoop dat het een ietwat heftiger terrein is dan vandaag in Drachten.

Ik hoop dat alle onderdelen die ik mee moet nemen voor een bepaald iemand (noem geen namen, J.M. uit H) in m'n Rangie passen, anders moet de aanhanger mee! Maar helaas past deze niet meer achter m'n eigen Range i.v.m. de verhoging.

Aad G

Re
  • Citeer
  • Bericht door Aad G »

Ikea Delft, goed plan ?? Kunnen de boys uit Zeeland daar ook aanhaken

SirMartin

Re
  • Citeer
  • Bericht door SirMartin »

Ben nog opzoek naar een leuk nachtkastje voor in de lightweight...

Martin

Aad G

Re
  • Citeer
  • Bericht door Aad G »

model Bjorn is misschien in de aabieding, kan je em gelijk meenemen.
    Zetten wij hem in Amsterdam wel in elkaar voor je

Victor Rutten

Re
  • Citeer
  • Bericht door Victor Rutten »

Pas wel op ze hebben exploded view tekeningen bij de ikea, vandaar die bommeldingen een tijdje geleden.

Ook zijn de Bin Laden kastjes uitverkocht.

Groeten, Victor

SirMartin

Re
  • Citeer

Goed idee :-)

Martin

Noud109

Re
  • Citeer
  • Bericht door Noud109 »

Lijkt me een goed plan. Ik zal er zijn.
    Ik rijd in een donkerblauwe ex KL 109 met "witte" hardtop vanuit Spijkenisse. Woon jij niet ergens in Poortugaal? Kunnen we vast een minikolone maken richting Delft......
    Groet,
    Noud 109

Aad G

Re
  • Citeer
  • Bericht door Aad G »

hoe laat ? iets van 11.45 bij de shell benzinepomp aan de groene kruisweg ?

Noud109

Re
  • Citeer
  • Bericht door Noud109 »

In antwoord op je bericht van vanochtend: 11.45 bij metrostation Poortugaal is prima. Weet jij hoe laat de "Zeeuwse" ploeg ongeveer langs komt, of rijden we gelijk richting Ikea Delft? Ikea is op zich goede lokatie, maar het wegrestaurant er vlak voor, gezien vanaf het Kleinpolderplein is misschien makkelijker bereikbaar met een hoop LaRo's Zeker bij vertrek met invoegen op de rijksweg.
    Ik heb gehoord dat er nog iemand uit Spijkenisse naar Poortugaal wil komen. Ook zo'n klant Van RB te BR.
    Vormen we zo de Bolleboombrigade.....
    Groet,
    Noud 109

SirMartin

Re
  • Citeer

Hoi Noud,

Ik heb geen flauw idee hoe land we er over rijden... heb eigenlijk nog niet met de Land Rover die kant uit gereden ik dacht zelf wel om tussen acht en negen te vertrekken hier uit vlissingen te vertrekken... Mijn routeplanner zegt dat ik pas na 2 1/2 uur in Delft zou zijn...
    Dan hou ik de vertrektijd op half 9 dan zouden we rond 11 uur in Delft zijn....

Groet,
    Martin

Victor Rutten

Re
  • Citeer
  • Bericht door Victor Rutten »

Hoi Martin,

Ik reed afgelopen zondag in 3 uur van Rilland naar Den Helder (230 km)

Normaal reken ik 70km/uur gemiddeld bij een maximum snelheid van 85km/uur

Groeten, Victor

SirMartin

Re
  • Citeer

hoi Victor,

Ja mijn routeplanner is een beetje in de war geloof ik... ik heb nog niet zulke afstanden gereden met de Land Rover dus weet ook niet hoe lang ik er over doe.
    In ieder geval hebbne we afgesproken dat ik om half 9 vertrek om in delft te zijn rond half 12. Dan hebben we nog tijd zat om op tijd in Amsterdam aan te komen.

Groet,
    Martin

Tom 109

Re
  • Citeer
  • Bericht door Tom 109 »

De "Bolleboombrigade" zal daar wel aansluiten!!.

Tom 109

SirMartin

Re
  • Citeer

Ah bij de Ikea in Delft... maar met hoeveel zijn we nu?
    Ik ben de tel kwijt.

Martin

SirMartin

Re
  • Citeer

Ah bij de Ikea in Delft... maar met hoeveel zijn we nu?
    Ik ben de tel kwijt.

Martin

Disco

Re
  • Citeer
  • Bericht door Disco »

Zou ik ook zijn jij telt dubbel!!
    Wij gaan ook naar Potugaal om ons bij Aad G en Tom 109 aan te sluiten.
    Al tellend Aad G,Tom 109,Sir Matin,Arie en misschien Disco(als moedertje natuur nod even wil wachten)
    Groeten theo Kaufmann/Disco

Tom 109

Re
  • Citeer
  • Bericht door Tom 109 »

Je bent er nog een vergeten, onze groot landrover bezitter Noud 109.
    Eigenlijk moeten we hem nu Noud 197 noemen

Tom 109

Plaats reactie