geachte lezers,
ik heb nogal een rare vraag,
misschien maar jullie hebben het over series I II III
nu heb ik een landrover 88 pick-up een diesel 4 cil 45 kw
wat voor type heb ik dan precies
type?
Re: type?
ja dat is nu het probleem het verhaal gaat dat hij uit de sahara vandaan komt
en dat je aan de achterlichten kan zien dat het een leger voertuig is(kruis erin )
maar het kenteken is afgegeven op 1984 -30-6 dus dat klopt niet mijn koplampen zitten boven mijn wielen en daar zit een rooster voor moet je anders het chassis nummer weten?
en dat je aan de achterlichten kan zien dat het een leger voertuig is(kruis erin )
maar het kenteken is afgegeven op 1984 -30-6 dus dat klopt niet mijn koplampen zitten boven mijn wielen en daar zit een rooster voor moet je anders het chassis nummer weten?
Legervoertuigen hebben soms inderdaad andere achterlichten. Zo hebben Nederlandse ex-leger voertuigen achter alle lampjes in één omhulsel. (normaal aparte ronde glaasjes voor achterlicht en knipperlicht). Mijn 109 SIIA uit het engelse leger heeft weer gewoon ronde lampjes. Een militaire Landrover is vaak 24 Volt.
Aan je chassisnummer kun je inderdaad zien om wat voor een type het gaat. Er zijn bepaalde web-sites waar je dat op kunt nagaan. Ik weet het adres niet zo, maar dat kun je op de Landrover startpagina wel vinden.
Jeroen
Aan je chassisnummer kun je inderdaad zien om wat voor een type het gaat. Er zijn bepaalde web-sites waar je dat op kunt nagaan. Ik weet het adres niet zo, maar dat kun je op de Landrover startpagina wel vinden.
Jeroen
bedankt voor de info
zijn deze veel gemaakt of is dit een zeldzamer type?
CalVIN, the Land Rover VIN CALculator
sallbaah2aa
SAL Manufacturer code: Land Rover
LB Model: Series III (for early models: Stage One)
A Wheel base: 88 inch (SW
A Body type: 2-door: Pickup, hood cab, truck cab, or soft/hard top
H Engine type: 2.25 litre petrol
2 Steering and transmission: Left-hand drive (LHD), 4-speed manual (LT95, or other)
A Model year: 1979 to 1987 (All models)
A Assembly location: Solihull, UK
zijn deze veel gemaakt of is dit een zeldzamer type?
CalVIN, the Land Rover VIN CALculator
sallbaah2aa
SAL Manufacturer code: Land Rover
LB Model: Series III (for early models: Stage One)
A Wheel base: 88 inch (SW
A Body type: 2-door: Pickup, hood cab, truck cab, or soft/hard top
H Engine type: 2.25 litre petrol
2 Steering and transmission: Left-hand drive (LHD), 4-speed manual (LT95, or other)
A Model year: 1979 to 1987 (All models)
A Assembly location: Solihull, UK