Kunststof windowchannels
Kunststof windowchannels
Hallo Prikkers,
Een tijdje terug las ik in LRO iets over het bestaan van kunsstof windowchannels i.p.v. de originele (en zeer snel roestende)!
Nu vroeg ik mij af of iemand weet waar die dingen in NL verkrijgbaar zijn (als ze dat al zijn). Budget Parts heb ik al geprobeerd, maar die hebben ze niet.
Suggesties??? (In UK mag ook!)
Greetz, Maarten
Re: Kunststof windowchannels
Maarten,
De kunststof windowchannels zijn alleen en exclusief bij de Serie 3 club in Engeland te krijgen.
Je geeft via een e/mail op wat je nodig hebt en hun leveren het thuis af als de betaling binnen is.
Prijzen:
- lengtes van 2 meter BP 5.60
- voordeur BP 5.60
- stawag zijdeur BP 5.60
- stawag zijraam BP 11.21
website: www.series-3.com
Aad Koene, LR S2a 109" Diesel Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
De kunststof windowchannels zijn alleen en exclusief bij de Serie 3 club in Engeland te krijgen.
Je geeft via een e/mail op wat je nodig hebt en hun leveren het thuis af als de betaling binnen is.
Prijzen:
- lengtes van 2 meter BP 5.60
- voordeur BP 5.60
- stawag zijdeur BP 5.60
- stawag zijraam BP 11.21
website: www.series-3.com
Aad Koene, LR S2a 109" Diesel Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Re: Tom109 weet iets meer
Nee Reeg, nog niet,
Ik heb ze ook nog niet gezien.
Tom109 heeft ze besteldt en inmiddels in huis, hij verteldden dat het er heel goed uitzag.
Tom kan jij hier even aanvullen?
Ik heb ze ook nog niet gezien.
Tom109 heeft ze besteldt en inmiddels in huis, hij verteldden dat het er heel goed uitzag.
Tom kan jij hier even aanvullen?
Na bestellen via e-mail, na ongeveer 3 weken in huis.
Was voor een complete 109 stawag ongeveer 98 euro kwijt, dit zijn alle raamgeleidingen onder,zij en boven.
Materiaal ziet er keurig uit, moet het met Dum-Dum?????( kan een van de prikborders mij vertellen wat dit precies is en waar ik dit kan verkrijgen) bevestigd worden. Ik ga binnenkort kijken of ik ze ook met r.v.s. schroefjes kan bevestigen.
Ik zou zeggen bestellen!!!
Of er moet een fabriekant zijn die i.p.v. blik, r.v.s. in de raamgelijders stopt.
Groet
Tom 109
Was voor een complete 109 stawag ongeveer 98 euro kwijt, dit zijn alle raamgeleidingen onder,zij en boven.
Materiaal ziet er keurig uit, moet het met Dum-Dum?????( kan een van de prikborders mij vertellen wat dit precies is en waar ik dit kan verkrijgen) bevestigd worden. Ik ga binnenkort kijken of ik ze ook met r.v.s. schroefjes kan bevestigen.
Ik zou zeggen bestellen!!!
Of er moet een fabriekant zijn die i.p.v. blik, r.v.s. in de raamgelijders stopt.
Groet
Tom 109
Tom,
DumDum is een soort kauwgumachtige materie die bij garagebedrijven wordt gebruikt om nummerplaten mee vast te zetten (buiten de 2 schroeven).
Het is een supergoed klevend goedje wat eenzelfde werking heeft als montagekit, echter het blijf flexibel maar stijf.
Aad Koene, Vliegende LR S2a 109" Diesel Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
DumDum is een soort kauwgumachtige materie die bij garagebedrijven wordt gebruikt om nummerplaten mee vast te zetten (buiten de 2 schroeven).
Het is een supergoed klevend goedje wat eenzelfde werking heeft als montagekit, echter het blijf flexibel maar stijf.
Aad Koene, Vliegende LR S2a 109" Diesel Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Hoi Tom,
Ik zit er sterk over te denken deze channels ook te bestellen, maar zelf maken speelt ook nog door mijn hoofd. Is het stevig spul of soepel, vooral de bovenste moet wel wat kunnen hebben aangezien het niet aan weerkanten zit ingeklemd in het portier zoals onder het geval is. Wat is de dikte van het materieel?
Greetz, Maarten
Maarten,
Je kan natuurlijk ook de bovenste gewoon orgineel houden, deze blijven in de regel veel langer goed.
De windowchannels van mijn terrarium heb ik bij de bouwmarkt gekocht, er is nog net genoeg ruimte om er een bekleding in te lijmen.
Ter info: de ruiten van het terrarium zijn Land Rover series schuifruiten.
Dennis B
Je kan natuurlijk ook de bovenste gewoon orgineel houden, deze blijven in de regel veel langer goed.
De windowchannels van mijn terrarium heb ik bij de bouwmarkt gekocht, er is nog net genoeg ruimte om er een bekleding in te lijmen.
Ter info: de ruiten van het terrarium zijn Land Rover series schuifruiten.
Dennis B