Ongelukje.......
Ongelukje.......
Hallo allemaal,
Was vandaag op weg met de 88" naar m'n favoriete surfshop, met een La-Ro kom je nu eenmaal op de betere surfspots!
Toen ik weg wilde rijden en al helemaal op de weg stond kwam er een BMW aan rijden die 'm zo in 'r rechter voor-flank zoende!
Gelukkig geen gewonden, maar wel een aanzienlijke schade voor hem! De remmen van de BMW waren net nieuw en de man die reed(monteur bij BMW) was ze net aan 't in-remmen waardoor ie zo tegen de SWB aanremde!
Nu is mijn schade te verwaarlozen(denk ik):puntige deuk in de voordeur en soort dorpel wat onderlangs de auto loopt is een beetje gebogen en er zijn wat likjes Limestone af.
Dat zijn toch niet echt vitale delen van een 88" swb?
Nu is een ongeluk nooit leuk, voor beide partijen niet..... maar het zit in een klein hoekje!!
Groeten,
iso
Re: Ongelukje.......
Iso,
Een Laro is ongeveer zoiets als een rijdend aambeeld, ik heb gisteren ook nog een brommer totalloss gewalst.
In pricipe kan er met een aanrijding zoals jij schetst niet zoveel mis gaan.
Ik zou de bodemplaat er even uitschroeven om te kijken of je outrigger niet scheef staat, de kans acht ik klein.
De deuk in de voordeur is te verhelpen en de sills (stoken onder je deur) zijn te vervangen.
Aad Koene, LR S2a 109" Diesel Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Een Laro is ongeveer zoiets als een rijdend aambeeld, ik heb gisteren ook nog een brommer totalloss gewalst.
In pricipe kan er met een aanrijding zoals jij schetst niet zoveel mis gaan.
Ik zou de bodemplaat er even uitschroeven om te kijken of je outrigger niet scheef staat, de kans acht ik klein.
De deuk in de voordeur is te verhelpen en de sills (stoken onder je deur) zijn te vervangen.
Aad.
Bedankt voor je advies, ik ga d'r mee aan de slag, eerst moeten de verzekeringen het maar uitvechten, want verzekeringen daar weet je het maar nooit bij!!!
Heb me net ook maar in het smoelenboek gezet(foto volgt) dus aangenaam!!
Pluim!!
Mocht je nu toch een stevigere auto wensen dan kan ik van harte een DAF YA 126 aanbevelen, onder andere te verkrijgen bij RB te B en R.
Ik heb hiermeer eens een renaultje clio van voor naar achter 15 cm versmalt, niks aan te zien. Stond de clio wel goed trouwens van die nauw sluitende wielkasten.
Groet, Wilberth
Ik heb hiermeer eens een renaultje clio van voor naar achter 15 cm versmalt, niks aan te zien. Stond de clio wel goed trouwens van die nauw sluitende wielkasten.
Groet, Wilberth
En dan nog op de koop toe vermeldden: Dat had ik nou toch niet bemerkt.
Overigens stond Tinkerbell, met een snelheid van 20 mijl, binnen 1,5 meter stil.
(alsof je een anker uitgooit)
Overigens stond Tinkerbell, met een snelheid van 20 mijl, binnen 1,5 meter stil.
(alsof je een anker uitgooit)