wie heeft ze?
wie heeft ze?
Ik(Roel) ben een landrover 109 2a 6 cilinder pick-up van bouwjaar 1969 aan het restaureren.(poging tot?!!)
Het chassis is van een serie 3,dat is wel passend te maken.
Ik ben op zoek naar een paar onderdelen,tegen een redelijke prijs.(de kosten lopen nu al uit de hand!maarja ik doe het goed of helemaal niet)
De onderdelen zijn o.a. Hulpstuurhuis(dat gedeelte wat in het chassis zit,links gestuurd.)set Bladveren voor de voorkant,beide kanten.
Fusee's voor de voor-assen.
Deze onderdelen heb ik het hardst nodig,het is niet nodig dat ze nieuw zijn,maar wel graag degelijk.Over de prijs valt altijd te praten!
Dus als er iemand nog iets heeft liggen dat over is!!!
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
groeten roel.
Het chassis is van een serie 3,dat is wel passend te maken.
Ik ben op zoek naar een paar onderdelen,tegen een redelijke prijs.(de kosten lopen nu al uit de hand!maarja ik doe het goed of helemaal niet)
De onderdelen zijn o.a. Hulpstuurhuis(dat gedeelte wat in het chassis zit,links gestuurd.)set Bladveren voor de voorkant,beide kanten.
Fusee's voor de voor-assen.
Deze onderdelen heb ik het hardst nodig,het is niet nodig dat ze nieuw zijn,maar wel graag degelijk.Over de prijs valt altijd te praten!
Dus als er iemand nog iets heeft liggen dat over is!!!
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
groeten roel.
Re: wie heeft ze?
het bereik van de [landrover.paginamarkt.nl] is enorm,..
dus zet daar eens een ad'je en er komt vast wel wat in de aanbieding.
gr,
Roland
dus zet daar eens een ad'je en er komt vast wel wat in de aanbieding.
gr,
Roland
Hoi Roel,
Ik heb een paar bladveren liggen zeker niet nieuw maar wel nog goed voor een paar jaar.
Laat maar horen of je interese hebt.
M.vr.gr.
Robbert
Orange Queen
109" stawag 6cyl 2.8 diesel
Ik heb een paar bladveren liggen zeker niet nieuw maar wel nog goed voor een paar jaar.
Laat maar horen of je interese hebt.
M.vr.gr.
Robbert
Orange Queen
109" stawag 6cyl 2.8 diesel
Roel, hulpstuurhuis en fusee's kan je beter nieuw kopen. Gebruikt is vaak versleten. Bladveren voor, heb ik wel voor je liggen. Ze zijn in uitstekende staat voor 20 euro zijn ze voor jou.
Groet,
Adriaan
Groet,
Adriaan
Ik heb zeker interesse!
Kan ik contact opnemen?in welke richting kan ik ze dan evt.ophalen(rijafstand?)
gr.roel
Kan ik contact opnemen?in welke richting kan ik ze dan evt.ophalen(rijafstand?)
gr.roel
De prijs daar komen we wel uit ik hoef er niet veel voor te hebben.
Je kan me bereiken op 0613365355
M.vr.gr.
Robbert